🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33190.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بر خلاف گزارشات، iFixit خبر از تعمیر پذیر بودن مک بوک پرو 2018 می دهد

اخیراً گفته شده بود که به دلیل قابلیت های امنیتی تعبیه شده در چیپ T2 که در آی مک پرو و مک بوک پرو 2018 به کار رفته تعمیر این دستگاه ها نیاز به انجام ...

اخیراً گفته شده بود که به دلیل قابلیت های امنیتی تعبیه شده در چیپ T2 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - که در آی مک پرو و مک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - بوک پرو 2018 به کار رفته تعمیر این دستگاه ها نیاز به انجام عملیات عیب یابی توسط اپل دارد. این موضوع در اسنادی از اپل فاش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده بود که به دست وبسایت MacRumers رسیده بود. در حالی که این موضوع نشان از غیر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - قابل تعمیر بودن برخی از قطعات توسط تعمیرکاران ثالث می داد اما بررسی iFixit خلاف این موضوع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - را نشان می دهد.

iFixit یک مک پرو 2018 خریداری کرده و با جداسازی قطعات آن نمایشگر را تعویض کرده است. به عبارتی می توان گفت روش مخفی که تصور می شود اپل برای غیر قابل تعمیر کردن لپتاپ خود در نظر گرفته عملاً وجود خارجی ندارد. پیش از این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپل چنین ویژگی را برای آیفون های خود در نظر گرفته بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان

در صورتی که تاچ آی دی و ماژول مرتبط با فیس آی دی آیفون ها توسط تعمیرکاران ثالث تعویض می شد، برای کارکرد صحیح نیاز به نرم افزارهای ویژه ای بود که تنها اپل آنها را در اختیار داشت. علاوه بر این برخی از کاربران اعلام کرده بودند که با تعویض نمایشگر آیفون ها به مشکل عدم کارکرد صحیح - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - حسگر نور محیط بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - خورده اند.

با این حال اشاره شده که شاید در آینده اپل آپدیت های نرم افزاری را عرضه کند که و به این ترتیب برای تعمیرات نیاز به نرم افزارهای تخصصی اپل باشد. در این صورت برخی تعمیرات سایر محصولات اپل هم نیاز به نرم افزارهای ویژه این شرکت خواهند داشت و تنها فروشگاه های رسمی و مراکز خدمات مجاز اپل قادر به تعمیر خواهند بود.

شاید تصویب قانون «حق تعمیر» تکلیف این موضوع را برای همیشه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - روشن کند و کار را برای تعمیر کاران ثالث دستگاه های اپل (از جمله آیفون ها) راحت تر از پیش نماید.

 

تماشا کنید: بررسی آیفون XS Max توسط - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر باباعبدالله گلپایگان مایکروفر ناسیونال هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در باباعبدالله شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone