🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33168.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نابودی خودکار یکی از آثار بنکسی در حراجی لندن [تماشا کنید]

اخیراً نقاشی بنکسی (یکی از معروفترین هنرمندان خیابانی) در حراجی ساتبی شهر لندن به مبلغی بیش از یک میلیون دلار فروخته شد اما بلافاصله پس از فروخته شدن این اثر، دستگاهی داخل قاب نقاشی یاد شده ...

اخیراً نقاشی بنکسی (یکی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - معروفترین هنرمندان خیابانی) در حراجی ساتبی شهر لندن به مبلغی بیش از یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - میلیون دلار فروخته شد اما بلافاصله پس از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - فروخته شدن این اثر، دستگاهی داخل قاب نقاشی یاد شده فعال شد و آن را در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - مقابل چشم حاضران رشته‌ رشته کرد.

پس از این اتفاق بنکسی که هنوز هویتش برای رسانه‌ها مشخص نشده، در پروفایل اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد چگونه کاغذخردکنی را داخل قاب یکی از نقاشی‌هایش به طور مخفیانه نصب کرده است.

اثر پاره پاره شده، «دختری با بادکنک» نام دارد که یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار این هنرمند محسوب می‌شود و بنکسی با چنین عملکردی اعتراضش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - به نظام سرمایه‌داری و روحیه مصرف گرایی را علناً اعلام کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان

این هنرمند زیر ویدیو یاد شده در حساب کاربری اینستاگرامش نقل قولی از پیکاسو را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - ذکر کرد و نوشت:

«تمایل به نابودی هم تمایلی خلاقانه است.»

جالب اینجاست در ابتدای این ویدیو مشخص می‌شود که بنکسی سال ها پیش یک دستگاه کاغذ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - خرد کن را زیر یکی از نقاشی‌هایش قرار داده تا اگر روزی به حراج گذاشته شد، اثر خود را نابود سازد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان

هنوز مشخص نیست که دستگاه کاغذ خردکن مخفی شده، چگونه چند لحظه پس از فروش این نقاشی ناگهان فعال گشته اما کارشناسان گمان می‌برند این هنرمند یا شخص دیگری، کنترلر این دستگاه را در جیب خود پنهان کرده و در لحظه‌ای مناسب موفق شده آن را فعال کند.

بنکسی به طور کلی برای دیوارنگاری‌ها و آثار خیابانی‌اش شهرت جهانی پیدا کرده است. طبق شایعات موجود، وی در بریستول بریتانیا بزرگ شده اما با این وجود هنوز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - نامش مخفی مانده و کسی اطلاعاتی از هویتش ندارد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان

گفتنی است اثر «دختری با بادکنک» ابتدا سال ۲۰۰۲ در خیابان گریت ایسترن لندن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - به چشم خورد و این اثر با استفاده از اسپری رنگ و اکریکلیک روی بوم خلق شده است.

حال پس از پاره پاره شدن این اثر هنوز مشخص نشده که خریدار این اثر قصد دارد رشته ‌های آن را نگاه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد یا خیر. با توجه به اینکه اکنون اثر یاد شده به سمبل مبارزه با سرمایه‌داری بدل گشته و معروفتر هم شده است، به نظر می‌رسد ناگهان قیمتش چند برابر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** مایکروفر وستینگهاوس WMF4102BA شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone