🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33177.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

همراه اول پلتفرم سرویس-محور بومی شبکه ۵G را پیاده سازی کرد

همراه اول پلتفرم کامل شبکه مبتنی بر رایانش ابری را برای ارائه سرویس های ۵G به صورت کاملا بومی پیاده سازی کرد. این اپراتور با کمک متخصصان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای نخستین بار ...

همراه اول پلتفرم کامل شبکه مبتنی بر رایانش ابری را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - برای ارائه سرویس های ۵G به صورت کاملا بومی پیاده سازی کرد.

این اپراتور با کمک متخصصان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای نخستین بار در کشور و در منطقه توانسته است پلتفرم کامل مبتنی بر NFV/SDN را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - با قابلیت هایی نظیر MEC و برش دهی به صورت کامل پیاده‌سازی کند.

بخش فنی همراه اول که همکاری خود با دانشگاه شریف را از دو سال پیش آغاز کرده است، توانسته تمام بخش‌های شبکه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - را در قالب یک پلتفرم کامل به صورت بومی پیاده‌سازی کرده و آمادگی تبدیل این شبکه به صورت تجاری را دارد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران

همراه اول - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - می‌گوید که امسال در نمایشگاه با رونمایی از کاربردهای مختلف ۵G در قالب دموهایی از دانشگاه شریف و تربیت مدرس توانسته است توانمندی های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - پلتفرم پیاده سازی شده را به نمایش بگذارد.

رقابت خودروهای برقی متصل به شبکه با استفاده از قدرت تمرکز ذهن افراد و حسگرهای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - مغزی در نمایشگاه تلکام برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

پیاده‌سازی پلتفرم کامل شبکه ۵G، به کارگیری تکنیک‌های مجازی سازی و شبکه‌های نرم افزار محور و مجازی سازی توابع شبکه از مهم‌ترین بخش‌های همکاری همراه اول و دانشگاه صنعتی شریف در مورد بومی‌سازی و پیاده‌سازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone