🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33171.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

مایکروسافت عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کرد. هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد اما در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی ...

مایکروسافت عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کرد.

هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - عرضه شد اما در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی از فایل های شخصی کاربران را حذف کرد. گفته شده بود بیشتر فایل های حذف شده در مسیر Documents و فولدر Pictures ذخیره شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - بودند و قربانیان این اتفاق معتقدند فایل‌هایی که قبل از انجام بروزرسانی ویندوز 10 در این مسیر قرار داشته اند پس از آپدیت ناپدید شده اند.

مایکروسافت خبر داده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - که عرضه این به روز رسانی برای همه کاربران متوقف شده و در حال بررسی مشکل هستند. این شرکت اکنون به افرادی که تحت تأثیر موضوع - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - قرار گرفته اند پیشنهاد کرده که مستقیماً با شرکت تماس بگیرند. همچنین گفته شده که اگر به صورت دستی به روز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - رسانی ماه اکتبر را دانلود کرده اید «لطفاً آن را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - نصب نکنید و منتظر عرضه رسانه (نسخه) جدید باشید».

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان

برخی از کاربران دیگر ادعا کرده بودند که پس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - از این به روز رسانی، مرورگر مایکروسافت اج و اپلیکیشن های دیگرِ فروشگاه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - مایکروسافت قادر به برقراری ارتباط با اینترنت نیستند. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - به روز رسانی در برخی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اینتل به دلیل درایور ناسازگار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - مسدود شده بود.

مشخص نیست که چه تعداد از کاربران ویندوز 10 با این مشکل مواجه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - شده اند اما حتی اگر این تعداد اندک باشد باز هم جای تعجب است که چطور با وجود آزمایش های گسترده این نسخه چنین مشکلی در آپدیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - اکتبر 2018 ویندوز 10 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - پیش آمده است. فراموش نکنیم که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا برای تست ویندوز 10 به مایکروسافت کمک می کنند.

پیش از این هم مایکروسافت عرضه آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - به علت مشکلات ناشی از هنگ کردن و صفحه آبی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - مرگ متوقف کرده بود البته در آن زمان پیش از عرضه گسترده برای کسب و کارها و مشتریان به روز رسانی بدون این مشکل عرضه شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما طرفای شهرک سید احمد خمینی اسدآباد تعمیر مایکروفر وستینگهاوس انجام میده
پاسخ: بله در شهرک سید احمد خمینی شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone