🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33186.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در گفتگو با دیجیاتو: هیچ علاقه‌ای نداریم متولی فیلترینگ باشیم

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدیدش از آخرین روز نمایشگاه تلکام، در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که وزارت ارتباطات علاقه‌ای ندارد تا تبدیل به متولی فیلترینگ کشور شود. قوانین فعلی مرتبط با فیلترینگ در جمهوری اسلامی ...

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدیدش از آخرین روز نمایشگاه تلکام، در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که وزارت ارتباطات علاقه‌ای ندارد تا تبدیل به متولی فیلترینگ کشور شود.

قوانین فعلی مرتبط با فیلترینگ در جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص فیلتر یا رفع فیلتر، کارگروه تعیین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مصادیق محتوای مجرمانه است. این کارگروه در سال ۱۳۸۸ و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در پی تصویب قانون جرایم رایانه‌ای در مجلس شورای اسلامی و پس از تأیید آن توسط شورای نگهبان، بنیان‌گذاری شد. رییس این کارگروه نیز دادستان کل کشور است و وزارت ارتباطات نیز تنها یک نماینده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در آن دارد.

آذری جهرمی در روز افتتاحیه نمایشگاه تلکام در پاسخ به این پرسش که آیا در یک سال اخیر و از زمان شروع دولت دوازدهم، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فیلتر افزایش داشته یا کاهش، به دیجیاتو گفت: «با توجه به اینکه قوانین و روال‌ها تغییری نکرده نمی‌توانم بگویم که فیلترینگ شیب بیشتری پیدا کرده یا کمتر. اما تلاش کردیم حداقل‌سازی کنیم و جلوی فیلتر شدن کسب‌وکارها را بگیریم.»

وزیر ارتباطات می‌گوید قوانین تغییری نداشته‌اند و نمی‌توان انتظار کاهش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یا افزایش فیلترینگ را داشت. اینجاست که مجلس می‌تواند تغییر ایجاد کند. اما آیا مجلس می‌خواهد قوانین را تغییر دهد و به وزارت ارتباطات اختیارات بیشتری در حوزه فیلترینگ بدهد و آیا وزارت ارتباطات این مسئله را پیگیری می‌کند؟ آذری جهرمی امروز در حاشیه نمایشگاه تلکام در پاسخ به همین پرسش دیجیاتو گفت:

«در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خصوص مجلس باید از مجلس بپرسید. اما در مورد پیگیری، این موضوع باید از طریق لایحه پیگیری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود و ما کار خودمان را کرده‌ایم. مجلس به عنوان عصاره نظرات مردم، جایگاه بسیار بالایی دارد و خودش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصمیم‌گیری می‌کند. قطعاً آنچه مجلس در موردش به جمع‌بندی می‌رسد، انعکاس دهنده نظرات همه مردم است.»

جهرمی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همچنین در پاسخ به این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پرسش دیجیاتو که آیا وزارت ارتباطات علاقه دارد تا متولی فیلترینگ در کشور باشد یا خیر گفت: «هیچ علاقه‌ای به اینکار نداریم.»

در حال حاضر وزارت ارتباطات که یکی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - متولیان اصلی ارتباطات اینترنتی در ایران است، تنها یک رای در کارگروه تایین مصادیق محتوای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجرمانه دارد و آنطور که وزیر ارتباطات می‌گوید علاقه‌ای هم به دخالت در این مسئله ندارد. در نتیجه احتمالاً نباید به این زودی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انتظاری در تغییر رویه فیلترینگ در کشور داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone