🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33188.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ارائه محدوده شماره ای جدید برای سیم کارت های شاتل موبایل

روابط عمومی شاتل موبایل خبر داده که به خاطر افزایش شمار کاربرانش، محدوده پیش شماره جدیدی را برای سیم کارت هایش در نظر گرفته. در ادامه این مطلب از شما دعوت میکنیم که به متن ...

روابط عمومی شاتل موبایل خبر داده که به خاطر افزایش شمار کاربرانش، محدوده پیش شماره جدیدی را برای سیم کارت هایش در نظر گرفته. در ادامه این مطلب از شما دعوت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - میکنیم که به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه توجه نمایید.

شاتل موبایل خبر از ارائه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، رنج جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیش شماره 099811 به شماره‌های اعتباری این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - اپراتور اضافه شد و از ظهر شنبه 14 مهرماه از طریق بخش انتخاب شماره وب سایت شاتل موبایل، نمایندگی های این اپراتور سراسری تلفن همراه در سراسر کشور و یا پیش ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 قابل خریداری خواهد بود.

این درحالیست که رنج قبلی این اپراتور نسل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید تنها 099810 بود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - که با افزایش تعداد مشترکین، مجوز رنج جدید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب شد.

براساس این گزارش، شاتل موبایل در حال حاضر تنها اپراتور حقیقی نوع اول (Full MVNO) کشور است و سیم‌کارت‌های خود را با پوشش سراسری در نسل‌های 2G، 3G، 3.75G، 4G و 4.5G به بازار عرضه می کند.

ارائه خدمات منحصر به فرد از قبیل «انتقال باقیمانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد»، «تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت»، عرضه بسته‌های اینترنت به همراه دقایق مکالمه و خدمات محتوایی و ارائه خدمات همگرای ثابت و سیار برای اولین بار در ایران از جمله مزایای این اپراتور نسل جدید است.

متقاضیان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای انتخاب شماره و خرید آنلاین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با این پیش‌شماره جدید می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone