🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33191.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بررسی پیکسل 3 اکس ال تنها چند روز پیش از معرفی رسمی منتشر شد

تنها 3 روز پیش از رونمایی از گوشی های بعدی گوگل، بررسی کامل از پیکسل 3 اکس ال در یک سایت هنگ کنگی منتشر شده است. منتشر شدن تصاویر و اطلاعاتی از گوشی ها پیش ...

تنها 3 روز پیش از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رونمایی از گوشی های بعدی گوگل، بررسی کامل از پیکسل 3 اکس ال در یک سایت هنگ کنگی منتشر شده است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

منتشر شدن تصاویر و اطلاعاتی از گوشی ها پیش از معرفی آنها به موضوعی طبیعی و قابل انتظار بدل شده اما انتشار بررسی کامل اتفاق نادری است. بررسی وبسایت Unwire تصاویری از پیکسل 3 اکس ال به همراه تصاویری از رابط کاربری دستگاه و تصاویری ثبت شده با دوربین گوشی را شامل می شود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
این وبسایت همچنین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدتی قبل اقدام به جعبه گشایی پیکسل 3 اکس ال کرده بود و خبر از محتویات داخل جعبه داده بود: شارژر با درگاه USB-A، یک تبدیل USB-C به درگاه 3.5 میلی متری هدفون درکنار هدفون پیکسل باد مجهز به درگاه USB-C.

به نظر می رسد وبسایت Unwire دیدگاه مثبتی به گوشی دارد. اشاره شده که افزایش اندازه نمایشگر از 6 به 6.3 اینچ موجب نشده که در دست گرفتن گوشی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چندان مشکل شود. نمایشگر OLED خوب و دوربین جلویی دوگانه تحسین بر انگیز ارزیابی شده است. علاوه بر این ها گفته شده که گوشی از شارژ بیسیم پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
پیکسل 3 اکس ال در کنار آیفون XS Max

آن گونه که Unwire ادعا کرده پیکسل 3 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اکس ال قرار نیست قواعد بازی را تغییر دهد اما گوگل را در موقعیتی برتر در مقابل سایر سازنده های گوشی های هوشمند اندروریدی قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در بروشوری از پیکسل 3 اشاره شده بود که با برگرداندن نمایشگر پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال به سمت سطحی که روی آن قرار گرفته می توان اعلان ها را خاموش کرد. بنا بر آنچه در وبسایت XDA Developers اعلام شده قابلیت Do Not Disturb هم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به «Flip to Shhh» تغییر نام داده می شود.

گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال در سه شنبه 17 مهر ماه ساعت 18:30 به وقت ایران و در نیویورک معرفی می شوند. درادامه تصاویر ثبت شده با پیکسل 3 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اکس ال را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone