🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24472.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارشات از تغییرات آیفون در سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند

هنوز چند روزی تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید مانده ولی با این حال گزارشات از تغییرات آیفون در سال سال ۲۰۲۰ خبر می دهند مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف دنیای تکنولوژی که ۹۰ ...

هنوز چند روزی تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید مانده ولی با این حال گزارشات از تغییرات آیفون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - در سال سال ۲۰۲۰ خبر می دهند

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف دنیای تکنولوژی که ۹۰ درصد پیشبینی‌هایش درست از آب در می‌آید، این بار ادعا می‌کند که آیفون‌های سال ۲۰۲۰ با طراحی متفاوت‌تری به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس گزارش منتشر شده آقای کو، آیفون‌های جدید سه پیشرفت جدید خواهند داشت. اولین تغییر، طراحی آن‌ها است که از سال ۲۰۱۷ به روز نشده است. دومین تغییر، اضافه شدن قابلیت 5G به آیفون‌های جدید است که با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - توجه به فراگیر شدن این تکنولوژی، امری قابل حدس زدن بود. در نهایت سومین تغییر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - که شاید هیجان کمتری به همراه داشته باشد، بهبود عملکرد دوربین‌های آیفون است. البته این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - آخری مقداری عجیب است زیرا هم امسال قرار است اپل آیفون‌های خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - را با دوربین ۳ گانه معرفی کند و هم هر سال اپل می‌گوید که دوربین‌های آیفون پیشرفت شگرفی داشته‌اند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان

با این حال مهمترین تغییر همان طراحی جدید خواهد بود که به شدت نیاز به آن حس می‌شود. تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - همین چند سال پیش، سیاست اپل در طراحی به تئوری تیک تاک پایبند بود. این تئوری این گونه بود که اپل ابتدا با گوشی‌های شماره معمولی خود (مثل آیفون ۶) طراحی جدیدی را معرفی می‌کرد و در گوشی‌های نسل بعدی خود که لقب آیفون‌های سری S را یدک می‌کشیدند، تنها به بهبود‌های سخت‌افزاری بسنده می‌کرد و شاید یکی دو ویژگی جدید را در گوشی‌های جدید شاهد بودیم (مثل 3D Touch در آیفون ۶ اس).

اما اپل بعد از قدم تاک خود با آیفون ۶ اس دیگر به تیک بازنگشت و همان طراحی را در آیفون ۷ (با حذف حلقه دور دوربین) و آیفون ۸ (با بدنه شیشه ای به جای آلومینیومی) نیز به کار برد.

قدم تیک اپل اما با آیفون X شروع شد و در ادامه توسط آیفون XS و XR نیز ادامه یافت. البته امسال هم با توجه به عکس‌های لو رفته می‌توان انتظار داشت که طراحی مشابهی در آیفون ‌۱۱ و دو مدل دیگر به کار رود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان

البته گفته می‌شود که اندازه صفحه نمایش آیفون‌هایی با پنل OLED نیز تغییر می کنند. بر اساس گزارشات آقای کو، آیفون ۵.۸ اینچی در سال 2020 به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - ۵.۴ اینچی کاهش خواهد یافت و در مقابل آیفون ۶.۵ اینچی با اندازه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - ۶.۸ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود اپل در حال بررسی اضافه کردن سنسور تاچ آیدی زیر نمایشگر به آیفون‌های ۲۰۲۰ خود است تا کاربران دو انتخاب بیومتریک را برای امن‌تر کردن گوشی خود در اختیار داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان

با این حال هنوز آیفون‌های ۲۰۱۹ معرفی نشده (تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - سه‌شنبه باید صبر کنیم) حدس و گمان‌ها در رابطه با آیفون‌های ۲۰۲۰ شروع شده و در آینده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جوانرود استان کردستان - تصاویر و گزارشات بیشتری نیز از آن‌ها بدست خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone