🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24475.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

موزیلا پروتکل اینترنت امن DoH را به تدریج برای تمام کاربران فعال می کند

موزیلا قصد دارد در مرورگر فایرفاکس پشتیبانی از DNS روی HTTPS یا همان پروتکل DoH را به صورت پیشفرض برای برخی از کاربران آمریکا فعال کند. این تغییر تا پایان ماه سپتامبر انجام خواهد شد. ...

موزیلا قصد دارد در مرورگر فایرفاکس پشتیبانی از DNS روی HTTPS یا همان پروتکل DoH را به صورت پیشفرض برای برخی از کاربران آمریکا فعال کند. این تغییر تا پایان ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

این شرکت از سال 2017 تست پشتیبانی از DoH در فایرفاکس را آغاز کرده بود. آزمایشات اخیر موفقیت آمیز بوده‌اند و به همین خاطر موزیلا برنامه‌هایی برای انتشار این پروتکل در نسخه جدید و برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - گروه کوچکی از کاربران در سر دارد. در صورتی که این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - تست هم با موفقیت انجام شود DoH برای کاربران بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

پروتکل DoH به فایرفاکس این امکان را می‌دهد تا درخواست‌های DNS را به صورت ترافیک عادی HTTPS به سرورهای خاصی که با DoH سازگار هستند بفرستد. این سرورها DoH resolver نام دارند. در واقع با این کار درخواست DNS در ترافیک داده‌های HTTPS مخفی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان

وقتی DoH در فایرفاکس فعال شود این مرورگر از تنظیمات DNS ای که در سیستم عامل برای آن تعریف شده چشم‌پوشی می‌کند و از  DoH resolvers های تعریف شده در خود مرورگر استفاده می‌کند.

با انتقال تنظیمات سرور DNS از سیستم عامل به مرورگر و با رمزگذاری ترافیک DNS، در واقع DoH ترافیک را از سرویس دهنده‌های اینترنت، نرم‌افزارهای محلی کنترل والدین، نرم‌افزارهای آنتی ویروس، فایروال‌ها، فیلترهای ترافیکی و تقریبا هرگونه عامل شخص ثالثی که قصد رهگیری ترافیک کاربر را دارد پنهان می‌کند.

به همین دلایل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - هم بسیاری از مدافعان امنیت از قرار گرفتن چنین قابلیتی در فایرفاکس خشنود شدند و از آن سو مقامات و شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت استقبال خوبی از این طرح نداشتند. در پی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - این نارضایتی حتی سازمان‌های مختلف انگلستان از موزیلا با لقب تبهکار اینترنتی یاد کردند.

در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - واقع سرویس‌دهنده‌های اینترنت برای فیلتر کردن سایت‌های نامناسب و خلاف قوانین کشورها و همچنین جمع‌آوری اطلاعات و تاریخچه فعالیت‌های وبگردی کاربران و فروش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - آن‌ها به آگهی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - دهندگان، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - ترافیک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - DNS را پایش می‌کنند. اما با وجود DoH آن‌ها دیگر قادر به پایش ترافیک کاربران نخواهند بود.

البته موزیلا هم با وجود این اعتراضات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - اعلام کرده که تلاش می‌کند تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر تربت جام استان خراسان - مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را به حداقل برساند. مثلا این شرکت اعلام کرده که پس از اجرای پروتکل DoH برای کاربران، مکانیزمی فراهم می‌کند تا کاربران نتوانند از این پروتکل برای دور زدن فیلتر سایت‌های غیر قانونی استفاده کنند و نرم‌افزارهای کنترل والدین و آنتی‌ویروس‌ها هم در عملکردشان به مشکل برنخورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone