🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24474.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سیگیت از SSDهای اکسترنال جدید با پوشش پارچه‌ای

درایو سیگیت «وان تاچ» سرعت و حجم چندانی ندارد اما برای جلب نظر کاربران به پوششی جذاب مزین شده است. کمپانی سیگیت از حافظه SSD اکسترنال جدیدی با عنوان «وان تاچ» رونمایی کرده که با ...

درایو سیگیت «وان تاچ» سرعت و حجم چندانی ندارد اما برای جلب نظر کاربران به پوششی جذاب مزین شده است.

کمپانی سیگیت از حافظه SSD اکسترنال جدیدی با عنوان «وان تاچ» رونمایی کرده که با روکش پارچه ای تزیین شده است. نسخه ویژه ای از این حافظه ها هم با الگویی شبیه به لباس های نظامی از راه خواهند رسید. شاید طرح جدید حافظه SSD وان تاچ چندان دلربا نباشد اما سیگیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - تلاش کرده از طرح های مینیمالیستی و ساده که جز فناوری جنبه دیگری را به کاربر القا نمی کنند، تا حدودی فاصله بگیرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان

این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - درایو در دو نسخه ۵۰۰ و یک ترابایتی عرضه شده و با PC و مک (exFAT) سازگاری دارد. درایو همچنین شامل Toolkit پریمیوم سیگیت با نرم افزار بکاپ گیری پیوسته Sync Plus خواهد بود.

وان تاچ به لطف ابعاد کمتر از ۳ اینچ به راحتی قابل جابجایی است اما از نظر سرعت عملکردی معمولی دارد. سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی این درایو ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه عنوان شده و به جای درگاه USB-C - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - به USB 3.0 مجهز شده؛ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - در نتیجه تنها برای پشتیبان گیری و انتقال فایل روزمره باید روی این درایو حساب کرد و برای حرفه ای ها گزینه ایده الی به نظر نمی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - رسد.

ظرفیت و قیمت درایوهای جدید سیگیت هم با این انتظارات مطابقت دارند. به گفته کمپانی سازنده حافظه SSD وان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - تاچ با ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - ترتیب ۱۰۵ و ۲۰۰ دلار قیمت داشته و از ماه آینده راهی بازار خواهد شد. نسخه ویژه این درایو هم فقط با ظرفیت ۵۰۰ گیگ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - ارائه شده و ۱۱۰ دلار برای کاربر آب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - خورد.

این شرکت سال قبل هم از داریوهای LaCie Mobile Drive، LaCie Mobile SSD، IronWolf 110 رونمایی کرد که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - شباهت هایی با وان تاچ دارند.

 

تماشا کنید: مهاجرت به SSD چقدر کارایی سیستم را افزایش می دهد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone