🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24473.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل، گوگل را به هراس افکنی بین کاربران آیفون متهم کرد

چندی پیش گوگل از هک آیفون ها توسط تعدادی وبسایت مخرب خبر داد. ظاهراً این موضوع به مذاق اپل چندان خوش نیامده و گوگل را به هراس افکنی متهم کرده است. ماجرای هک آیفون از آنجا ...

چندی پیش گوگل از هک آیفون ها توسط تعدادی وبسایت مخرب خبر داد. ظاهراً - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - این موضوع به مذاق اپل چندان خوش نیامده و گوگل را به هراس افکنی متهم کرده است.

ماجرای هک آیفون از آنجا شروع شد که تیم زیرو گوگل در اوایل شهریور ماه امسال اعلام کرد اگر کاربری با یک گوشی آیفون آسیب پذیر به وبسایت مخربی سر می زده، فایل های شخصی، موقعیت مکانی و پیام های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - کوتاه او فاش می شده است. البته این حفره امنیتی در اوایل سال جاری میلادی به اپل گزارش شده بود و این شرکت هم تنها 10 روز پس از اطلاع، مشکل را رفع - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - کرده است. شرکت ساکن کوپرتینو اعلام کرده که حتی قبل از اینکه گوگل آنها را در جریان مشکل گذاشته مشغول رفع آن بوده اند.

اپل با وجود اینکه در مورد این آسیب پذیری با گوگل اختلاف نظر ندارد اما شرکت ساکن مانتین ویو را متهم به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - «هراس افکنی در میان کاربران آیفون» کرده. اپل معتقد است با این اقدام گوگل کاربران آیفون تصور می کنند دستگاه آنها در معرض خطر قرار گرفته؛ چرا که جزئیات ارائه شده در پست - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - بلاگ گوگل فاقد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - جزئیات کلیدی هستند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان

بنا بر توضیحات اپل این حمله پیچیده، سوء استفاده گسترده از آیفون ها نبوده و تنها چند وبسایت محدود با تمرکز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - بر مسلمانان اویغور را شامل می شده است. همچنین مدتی بعد مشخص شد که این وبسایت ها به اندروید و ویندوز هم نفوذ کرده بودند اما به ادعای اپل گوگل به این جنبه از حمله نپرداخته بود. کمپانی ساکن کوپرتینو همچنین از محدود بودن زمان اجرای حملات گفته:

«تمامی شواهد نشان می دهند که حمله این وبسایت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - ها برای مدت محدود تقریباً دو ماهه عملیاتی بودند؛ نه دو سالی که گوگل می گوید.»

گوگل در پاسخ به این موضوع اعلام کرده که «پروژه زیرو تحقیقات فنی که برای کمک به درک آسیب پذیری های امنیتی طراحی شده اند را ارسال می کند. این موضع به بهبود استراتژی های دفاعی کمک می کند». همچنین بر تحقیقات عمیق با تمرکز بر جنبه های فنی این آسیب پذیری ها تأکید و اعلام کرده که به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - همکاری با اپل و دیگر شرکت های مطرح ادامه می دهد تا امنیت آنلاین کاربران حفظ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اردستان استان اصفهان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone