🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24471.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه؛ صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی مخابرات

قبض‌های کاغذی تلفن ثابت از اول مهر ماه حذف خواهند شد و از ماه آینده قبوض کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نخواهد شد. «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال گذشته از صرفه‌جویی ۱۴۴۰ ...

قبض‌های کاغذی تلفن ثابت از اول مهر ماه حذف خواهند شد و از ماه آینده قبوض کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نخواهد شد.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال گذشته از صرفه‌جویی ۱۴۴۰ میلیارد تومانی در صورت حذف همه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - قبوض کاغذی خبر داده بود. اکنون طبق گفته «مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، این شرکت برای صرفه‌جویی و همچنین تحقق هرچه بیشتر دولت الکترونیکی، با حذف قبوض کاغذی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - و ایجاد یک نوع کارپوشه دیجیتالی، در زمان مشترکین و هزینه چاپ این کاغذها صرفه‌جوایی خواهد کرد.

صدری از صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی با حذف قبوض خبر داده و یادآور شده که این شرکت با استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیکی، مبلغ صرفه جویی را در توسعه زیرساختی شبکه و فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به مشتریان صرف خواهد کرد:

«اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و هم‌چنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر بسیار گسترده است. ساده‌سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و افزایش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - سرعت و شفاف بودن عملکرد کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - قبوض از دیگر مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - است.»

وب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، کد USSD - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - ستاره ۲۰۲۰ مربع و شماره تماس ۲۰۰۰ نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - خود به صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت اقدام کنند. آنطور که مخابرات گزارش داده است، با استقبال گسترده مشتریان از این روش‌های پرداخت‌، اکنون نزدیک ۹۹ درصد از تمام قبض‌های تلفن ثابت در سراسر ایران به‌صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود و مشتریان کاملا به این روش عادت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران

مدیر روابط عمومی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - شرکت مخابرات ایران پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که در این میان صرفاً قبض برخی مشترکان خاص به صورت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - کاغذی به دست آنها می‌رسد. او اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - بود که با تلاش های صورت گرفته همزمان با اطلاع رسانی مستمر و موثر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - به مشتریان، مجموعا ۶۳ درصد از قبوض کاغذی تلفن ثابت، تاکنون به طور کامل در سراسر کشور حذف شده به صورتی که تاکنون در استان های فارس، خوزستان، قزوین، سیستان و بلوچستان، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - کردستان، کرمانشاه، کرمان، گیلان، لرستان و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - هرمزگان تمام قبوض کاغذی به طور کامل حذف شده است.

بدین ترتیب از مهرماه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - امسال همزمان با سیکل سوم کارکرد، قبوض تلفن ثابت، چاپ و توزیع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - نمی‌شود و شرکت مخابرات ایران قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکین را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر جویبار استان مازندران

البته با توجه تمایل معدودی از افراد برای دریافت قبوض کاغذی ممکن است با حذف این قبوض برخی از افراد نتوانند در زمان مناسب اقدام به پرداخت قبوض خود کنند که منجر به قطعی‌ تلفن آن‌ها شود. به همین دلیل لازم است مشترکان در روزهای ابتدایی ماه نسبت به دریافت اطلاعات خود از درگاه های یاد شده اقدام کنند تا در صورت صدور قبوض،‌ آن را در زمان لازم پرداخت نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone