🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17361.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استرالیا به کمک تسلا یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های جهان را می‌سازد

یک شرکت فرانسوی در همکاری با تسلا در حال ساخت یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های جهان در ایالت ویکتوریا در استرالیا است. یکی از چالش‌هایی که کشورها برای جایگزینی سوخت‌های فسیلی با سوخت‌های پاک‌تر با آن ...

یک شرکت فرانسوی در همکاری با تسلا در حال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - ساخت یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های جهان در ایالت ویکتوریا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - در استرالیا است.

یکی از چالش‌هایی که کشورها برای جایگزینی سوخت‌های فسیلی با سوخت‌های پاک‌تر با آن مواجه هستند، چگونگی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - ذخیره‌سازی انرژی است. ایالت ویکتوریا در استرالیا در حال حاضر با سوزاندن زغال سنگ در نیروگاه‌ها انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

این ایالت می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ دستکم ۵۰ درصد از برق مورد نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر تولید کند و برای دستیابی به چنین هدفی باید روشی برای ذخیره‌سازی انرژی تولید شده توسط - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - پنل‌های خورشیدی، باد و دیگر منابع تجدیدپذیر پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان
مخزن ذخیره برق هورنزدیل

ایالت ویکتوریا به منظور ذخیره‌سازی انرژی‌های ناشی از منابع تجدیدپذیر در حال ساخت یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های جهان است. این باتری که Victorian Big Battery Megapack نام دارد، ابعادی برابر با یک زمین فوتبال خواهد داشت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - و ظرفیت ذخیره‌سازی ۴۵۰ مگاوات ساعت برق و خروجی حداکثر ۳۰۰ مگاوات را دارد که دو برابر بیشتر از مخزن ذخیره - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - برق هورنزدیل (Hornsdale) در جنوب استرالیا است.

شرکت فرانسوی Neoen در همکاری با تسلا که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه باتری خودروهای برقی به شمار می‌رود، این تشکیلات عظیم ذخیره‌سازی انرژی را در استرالیا می‌سازند. این باتری در صورت ناپایداری شبکه برق محلی به خاطر فشار زیاد، به طور خودکار به عنوان پشتیبان وارد عمل خواهد شد که از قطع برق جلوگیری می‌کند.

یکی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - از مشکلاتی که استرالیایی‌ها به خاطر تغییر اقلیم با آن مواجه هستند تابستان‌های بسیار گرم است. این مشکل سبب وارد شدن فشار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - مضاعف بر ژنراتورهای حرارتی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود که خود مسبب ناپایداری در شبکه برق هستند. این باتری غول پیکر می‌تواند حین ناپایداری شبکه برق محلی وارد عمل شده و نیازهای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - ساکنین منطقه را رفع کند.

باتری مورد بحث تا پایان سال ۲۰۲۱ آماده بهره‌برداری خواهد بود و مقامات ویکتوریا از آن به عنوان گامی بزرگ برای کاهش وابستگی به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - سوخت‌های فسیلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کنگاور استان کردستان - و حرکت به سمت آینده‌ای پاک‌تر یاد کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone