🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17365.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار طرح‌های مفهومی نسل جدید آی‌مک با حاشیه‌های باریک نمایشگر

اپل احتمالا سال آینده میلادی از نسل جدید آی‌مک رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد انتشار طرح‌های مفهومی آن هستیم که از حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر خبر می‌دهند. انتظار می‌رود سال آینده میلادی با نسل ...

اپل احتمالا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - سال آینده میلادی از نسل جدید آی‌مک رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد انتشار طرح‌های مفهومی آن هستیم که از حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر خبر می‌دهند.

انتظار می‌رود سال آینده میلادی با نسل جدید آی‌مک با طراحی بسیار متفاوت در مقایسه با نسخه کنونی مواجه شویم. این محصولات که در مدل‌های ۲۴ و ۳۲ اینچی از راه می‌رسند، همانند نسل جدید آیپد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - پرو دارای نمایشگر بدون حاشیه خواهند بود و کاربران با صفحه نمایش لبه به لبه مواجه می‌شوند.

اپل از سال ۲۰۱۲ تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - به امروز طراحی آی‌مک را تغییر نداده و حتی مدل‌ ۲۰۲۰ این محصول نیز حاشیه‌های زیادی را در اطراف نمایشگر خود میزبانی می‌کند. حالا در طرح‌های مفهومی مدل ۲۰۲۱ آن شاهد حذف تقریبا کامل این حاشیه‌ها هستیم.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان

نسل کنونی این کامپیوتر در نسخه‌های ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی در بازار به فروش می‌رسند، اما با توجه به حذف حاشیه‌های اطراف نمایشگر انتظار می‌رود نسل آینده ابعاد نمایشگر بزرگتری یعنی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - ۲۴ و ۳۲ اینچ داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان

اپل روز سه شنبه هفته جاری در مراسم «One More Thing» از مک بوک‌های مجهز به اپل سیلیکون رونمایی خواهد کرد. این پردازنده مبتنی بر معماری ARM جایگزین تراشه‌های اینتل خواهد شد و انتظار می‌رود قدرت یکسانی را در مقایسه با آن‌ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - در اختیار کاربران قرار دهد و مصرف انرژی پایین‌تری داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان

علاوه بر مک بوک‌ها، اپل سیلیکون در آی‌مک نیز مورد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت تا دو سال آینده پردازنده‌های اینتل از دنیای مک حذف می‌شوند. اپل سیلیکون به گونه‌ای طراحی شده که به فن برای خنک‌کاری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - نیاز ندارد، بنابراین نسل آینده آی‌مک احتمالا ضخامت بسیار کمتری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - در مقایسه با مدل کنونی خواهد داشت و همچنین سر و صدایی نیز تولید نمی‌کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان

نسل آینده کامپیوتر اپل به تازگی موفق به دریافت تاییدیه اوراسیا شده، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - اما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر هرسین استان کردستان - نمی‌دانیم درون آن‌ از اپل سیلیکون یا تراشه‌های اینتل استفاده می‌شود. با این حال گزارش‌ها به عرضه این محصولات مجهز به اپل سیلیکون در سال آینده میلادی اشاره می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone