🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17358.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Caro؛ سازنده اسکرول پست‌ های زیبای اینستاگرامی

چه در اینستاگرام فعالیت تجاری دارید و چه برای تفنن پست می‌گذارید، باید به یک قانون نانوشته‌ توجه داشته باشید: مخاطبان فقط به محتوای شما جذب نمی‌شوند، بلکه آراستگی و جذابیت ظاهری پیج شما هم ...

چه در اینستاگرام فعالیت تجاری دارید و چه برای تفنن پست می‌گذارید، باید به یک قانون نانوشته‌ توجه داشته باشید: مخاطبان فقط به محتوای شما - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - جذب - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - نمی‌شوند، بلکه آراستگی و جذابیت ظاهری پیج شما هم نقش مهمی در افزایش فالوور ایفا می‌کند.

یکی از راه‌های خوبی که می‌توانید به پیجتان آرایش زیبا و دلنشینی بدهید، قرار دادن اسکرول پست‌ است؛ تصاویر عریض پانورامایی که در دلشان چندین تصویر دیگر گنجانده‌اند و می‌توانید آن‌ها را از چپ به راست ورق بزنید. اپلیکیشن Caro که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، ده‌ها قالب آماده جذاب برای ساخت اسکرول پست در اختیارتان می‌گذارد.

این اپلیکیشن 11 مگابایتی قالب‌های آماده‌اش را به دسته‌های کوچک موضوعی تقسیم‌بندی کرده. قالب‌های فیلم، پولاروید، مینیمال، کاغذی و البته قالب‌های تجاری مناسب کسب و کارها را می‌توانید در میان قالب‌های Caro پیدا کنید که همگی به طور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - مجزا و در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - محیط ادیتور قابل ویرایش هستند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان

Caro در هر دسته‌بندی تلاش کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - که قالب‌های آماده‌ای با نسبت‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - تصویر متفاوت ارائه کند. به طور مثال، اگر تصاویرتان مربعی است به تعداد قابل توجهی قالب‌ با نسبت تصویر 1:1 دسترسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - دارید. اگر هم تصاویر کشیده‌تری داشته باشید می‌توانید از قالب‌های 9:16 استفاده کنید.

البته مشکل اینجاست که اکثر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - قالب‌ها در نسبت تصویر 1:1 هستند و مشکل دوم اینکه به طور کلی قالب‌های Caro از تنوع چندان زیادی برخوردار نیستند و این یکی از ایرادات وارده به این اپلیکیشن به شمار می‌آید. اما اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که قالب‌ها از نظر بصری جذابند و به لطف ادیتور اپلیکیشن می‌توان با اعمال یک سری تغییرات زیباترشان هم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد.

انواع و اقسام فیلتر و امکاناتی مثل اضافه کردن عکس و ویرایش ویژگی‌های کیفی تصاویر از جمله قابلیت‌هایی هستند که ویرایشگر تصویر Caro در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن Caro به صورت رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای منتشر شده، به این معنی که همه چیز در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - آن از ابتدا آزاد نیست و برای دسترسی به یک سری محتواها باید هزینه بپردازید.

خوشبختانه با یک جستجوی ساده در گوگل فارسی می‌توانید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان - به نسخه‌های ماد شده Caro برسید که از همان ابتدا تمام قابلیت‌هایش آنلاک هستند. در مجموع اگر طرفدار اسکرول پست‌های اینستاگرامی هستید و دوست دارید پیج جذاب و منحصر به فردی داشته باشید، Caro می‌تواند به یکی از اپ‌های محبوبتان تبدیل شود.

ضمنا در انتها اشاره به این نکته هم بد نیست که برای ساخت تصاویر پانوراما در اینستاگرام، اپلیکیشن‌های خوب دیگری هم هستند که شما را به این مقصود می‌رسانند که قبلا در این مقاله دیجیاتو به طور مفصل به آن‌ها پرداخته بودیم.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوانسار استان اصفهان

Scroll Post for Instagram - Caro

سازنده: justapps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone