🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27675.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از مک‌بوک‌های آتی اپل؛ کلیدهای پروانه‌ای کیبورد کنار گذاشته می‌شوند

اطلاعات مک پرو آتی اپل احتمالاً از طریق اسناد رسمی فاش شده است. علاوه بر این تحلیل گران اشاره به تغییراتی در کیبورد مک بوک ایر بعدی کرده اند. به گزارش ایندیپندنت اپل قصد دارد ...

اطلاعات مک پرو آتی اپل احتمالاً از طریق اسناد رسمی فاش شده است. علاوه بر این تحلیل گران اشاره - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - به تغییراتی در کیبورد مک بوک ایر بعدی کرده اند.

به گزارش ایندیپندنت اپل قصد دارد ارزان ترین مدل مک پرو را با به روز رسانی هایی همراه کند و احتمالاً به زودی شاهد این مدل خواهیم بود. تغییرات مورد نظر اپل از طریق اسناد ارائه شده به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده به بیرون درز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - کرده. بر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - این اساس به مدل A2159 و جزئیاتی از ابعاد نمایشگر و میزان مصرف انرژی اشاره شده. البته این اسناد دیگر در دسترس عموم نیستند. به نظر می رسد این مدل، مک بوک پرو 13 اینچی و بی بهره از تاچ بار باشد؛ مشابه با مدلی که مدت ها است هیچ تغییری را تجربه نکرده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

گزارش دیگری هم اشاره به این موضوع کرده که اپل به زودی کلیدهای کیبوردهای پروانه ای مک بوک ها را کنار می گذارد. این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - کلیدها با مشکلات متعددی مواجه می شد و در اثر گرم شدن بیش از حد یا نفوذ گرد و غبار از کار می افتاد. اپل هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - از سال 2015 برنامه تعمیر دستگاه های مشمول این مشکل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - را به راه انداخت و البته بعدها مدل های جدید با کیبوردهای بهبود یافته را روانه بازار کرد اما این مدل ها هم با مشکل مواجه شدند.

مینگ-چی کو که پیشینه روشنی در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - گمانه زنی درباره محصولات اپل دارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - مدعی شده که در سال جاری میلادی شاهد معرفی مدل جدیدی از مک بوک ایر خواهیم بود. به گفته او این بار قرار است کلید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - های قیچی شکل جایگزین شوند. البته استفاده از این کلیدها را باید یک عقبگرد برای اپل در نظر گرفت؛ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - چرا که در مقایسه با کلیدهای پروانه ای ضخیم تر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - هستند و دوام کمتری دارند. اما شکی نیست که این کلیدها بر نمونه های پروانه ای از کار افتاده اولویت دارند.

همچنین برخی گزارش ها اشاره کرده اند که اپل احتمالاً در حال کار روی یک مک بوک 16 اینچی است و گمان می رود این مدل در شهریور ماه و در کنار آیفون های جدید معرفی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone