🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27665.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از سامسونگ به خاطر ادعاهای نادرست درباره گوشی‌های ضد آب

کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا (ACCC) از سامسونگ به خاطر ادعاهای نادرست در مورد گوشی‌های ضد آب سری گلکسی شکایت می‌کند. سامسونگ از پیشتازان تولید گوشی‌های ضد آب است و چند نسل از سری ...

کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا (ACCC) از سامسونگ به خاطر ادعاهای نادرست در مورد گوشی‌های ضد آب سری گلکسی شکایت می‌کند.

سامسونگ از پیشتازان تولید گوشی‌های ضد آب است و چند نسل از سری گلکسی S خود را به تکنولوژی ضد آب و غبار IP68 مجهز کرده. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - IP68 در حال حاضر به عنوان استاندارد این صنعت شناخته می‌شود و شرکت‌هایی مثل اپل و هواوی هم در گوشی‌های پرچمدار خود از همین استاندارد استفاده می‌کنند.

به گفته سامسونگ این تکنولوژی امکان شناور بودن در آبی با عمق حداکثر 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه را برای گوشی‌ها فراهم می‌کند. با این حال نکته‌ای که بیشتر سازندگان به آن اشاره نمی‌کنند این است که ادعای مذکور برای آب شیرین درست است و در آب دریا یا استخر این استاندارد قادر به محافظت از گوشی‌ها نیست.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران
مقامات استرالیایی اعتقاد دارند که چنین تبلیغاتی باعث گمراهی و انتخاب ناآگاهانه مشتریان سامسونگ شده

اما به هر حال چنین موضوعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - شرکت‌ها را از تبلیغ محصولات منطبق بر این استاندارد باز نداشته و حالا هم سامسونگ به خاطر همین دچار مشکل شده است. در بیانیه ACCC - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - آمده است:

این کمیسون ادعا می‌کند که تبلیغات سامسونگ گمراه کننده و نادرست بوده است چرا که این شرکت ادعا کرده سری گوشی‌های گلکسی می‌توانند قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - گرفتن در معرض هر نوع از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - آب اعم از آب دریا و استخر را تحمل کنند اما در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - واقع چنین نبوده است.

سامسونگ برای جذب مشتریان، گوشی‌های گلکسی را در موقعیت‌هایی نشان می‌دهد که در واقع برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - تحمل آن طراحی نشده‌اند.

به عقیده ما سامسونگ با تبلیغات نادرست خود قدرت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - انتخاب آگاهانه را از مصرف کنندگان سلب کرده و به همین وسیله یک برتری رقابتی ناعادلانه به دست آورده است.

البته در واقع سامسونگ اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - که استاندارد IP68 برای محافظت از گوشی‌ها در آب شیرین طراحی شده اما همانطور که از بیانیه ACCC بر می‌آید مشکل این کمیسیون با نحوه تبلیغات این شرکت و عدم اعمال گارانتی برای خسارت‌های ناشی از قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - گرفتن در معرض آب است.

بیانیه سامسونگ در پاسخ به ادعاهای ACCC به این شرح است:

سامسونگ در حمایت از متد بازاریابی و تبلیغات خود اعلام می‌کند که این شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نور استان مازندران - خدمات پس از فروش رایگان متناسب با قوانین مصرف کنندگان در استرالیا به مشتریان خود ارائه می‌کند. رضایت مصرف کنندگان برای ما یک اولویت مهم بوده و این شرکت متعهد به عملکردی است که بهترین منفعت را برای مشتریانش داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone