🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27656.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نامه سرگشاده اسنپ به اپل: بدون اجبار قانونی به پیشواز تحریم‌ها رفته‌اید

مدیریت شرکت اسنپ نامه‌ای سرگشاده را خطاب به «تیم کوک»، مدیرعامل اپل منتشر کرده است. به گزارش دیجیاتو، در این نامه که به شکل مستقیم اشاره به حذف شدن اپلکیشن‌های ایرانی دارد، گفته شده که ...

مدیریت شرکت اسنپ نامه‌ای سرگشاده را خطاب به «تیم کوک»، مدیرعامل اپل منتشر کرده است. به گزارش دیجیاتو، در این نامه که به شکل مستقیم اشاره به حذف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - شدن اپلکیشن‌های ایرانی دارد، گفته شده که اپل بدون داشتن اجبار قانونی در حذف اپلیکیشن‌ها، تصمیم گرفته است تا به پیشواز تحریم‌ها برود.

مدیریت اسنپ در این نامه می‌نویسد: «‎شرکت اپل با حذف اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - ایرانی، زندگی میلیون‌ها نفر را در یک چشم به هم زدن تحت تاثیر قرار داد، آن هم تنها به خاطر ملیت‌شان. این اقدام اپل منجر به از کار افتادن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - صدها میلیون اپلیکیشن برای کاربران آی‌او‌اس شد که در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - بین آنها اسنپ نیز قرار داشت.»

در مهم‌ترین قسمت این نامه، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - به عدم اجبار اپل به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - حذف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - اپلیکیشن‌های ایرانی و مستثنی شدن آنها از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - تحریم‌ها اشاره شده است:

«‎معیشت بیش از یک‌میلیون راننده و خانواده آنها به اسنپ وابسته است. یک ‌سال پیش در تحریم‌های آمریکا اپلیکیشن‌ها به وضوح مستثنی شمرده شدند. با این حال اپل بدون اجبار قانونی به پیشواز محدودیت‌هایی رفت که ضربه محکمی به اپلیکیشن‌های خدمات‌رسانی در بازار ایران وارد کرد. امروز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - اپل هر مجوزی را که این اپلیکیشن‌ها به واسطه آن مشغول به فعالیت هستند باطل می‌کند. با این کار یک‌شبه صدها میلیون اپلیکیش دچار اختلال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - می‌شود و تلاش صدها سرمایه‌گذار ایرانی از بین می‌رود. امروز هیچ اپلیکیشنی در بازار ایران اجازه فعالیت در اپ‌استور را ندارد و مجوز آنها فاقد اعتبار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - است.»

در ادامه‌ی این نامه سرگشاده، اسنپ شخص تیم کوک و نظراتش پیرامون حریم خصوصی را هدف بحث قرار داده و می‌نویسد:

«‎آقای کوک، ‎در اظهارنظر اخیر شما حفظ اطلاعات شخصی جزو مبانی حقوق بشر دانسته شده است، بدون توجه به اینکه در کدام کشور زندگی می‌کنیم. سوال ما از شما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - این است که تبعیض قائل شدن برای ملیت‌های مختلف نقض یک حق اساسی‌تر نیست؟ ‎اخیرا شما عنوان کرده‌اید: «کیفیت زندگی صدها میلیون نفر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - به طرق مختلفی بهتر شده؛ چرا که اپلیکیشنی برای آن وجود دارد.» امروز اپل زندگی را برای میلیون‌ها نفر سخت کرده است؛ نه به خاطر اینکه دیگر نمی‌توانند بازی‌های بیهوده کنند یا وقتشان را به بطالت بگذرانند، بلکه دیگر نمی‌توانند هزینه‌های زندگی‌شان را تامین کنند.»

در بخش پایانی نامه اسنپ به مدیرعامل اپل آمده است:

«اپل با فروش سالانه‌ی محصولاتش در ایران و درآمدزایی یک میلیارد دلاری‌اش از این بازار مشکلی ندارد، اما بعد از اینکه میلیون‌ها نفر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - به این برند اعتماد کردند یک شبه دسترسی‌شان را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - به اپلیکیشن‌های اساسی مختل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کند.

اپ‌استور فروشگاهی نیست که محصولات دم‌دستی بفروشد بلکه یکی از عناصر اساسی اینترنت محسوب می‌شود که مسئولیت بزرگی نه تنها در قبال آمریکا، بلکه در برابر بشریت دارند.

‎لطفا این مسئولیت خطیر را بپذیرید و در تصمیم‌تان برای نادیده‌گرفتن حقوق - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - بخشی از کاربران‌تان تجدید نظر کنید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone