🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27671.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حذف بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن از اپ استور به درخواست دولت چین

روز چهارشنبه گذشته اپل گزارش موسوم به شفاف سازی خود را منتشر کرد که نشان می دهد چین و روسیه بیشترین درخواست ها را برای حذف اپلیکیشن ها به آن ارائه کرده اند و تا ...

روز چهارشنبه گذشته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - اپل گزارش موسوم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - به شفاف سازی خود را منتشر کرد که نشان می دهد چین و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - روسیه بیشترین درخواست ها را برای حذف اپلیکیشن ها به آن ارائه کرده اند و تا حدود زیادی هم در به نتیجه رساندن خواسته هایشان موفق عمل کرده اند.

اپل در گزارش خود به اسامی ۱۱ کشور مختلف اشاره کرده که خواستار حذف اپلیکیشن هایی از مارکت آنلاین آن بوده اند با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - این حال شمار درخواست ها از جانب تعداد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - محدودی از کشورها بیشتر بوده است.

در نیمه دوم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - ۲۰۱۸ اپل ۸۰ درخواست مختلف را برای حذف اپلیکیشن ها از دولت ها دریافت کرده است

گزارش اپل در مورد درخواست کشورها برای حذف برخی اپلیکیشن های خاص برای نخستین بار است که منتشر می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - شود و به بازه زمانی نیمه دوم سال ۲۰۱۸ مربوط می گردد. طبق آنچه در این گزارش آمده شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - کالیفرنیایی در این بازه ۸۰ درخواست مختلف را به خاطر آنچه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - نقض قانون یاد شده، از کشورهای مختلف دریافت کرده است که به حدود ۷۷۰ اپلیکیشن مختلف مربوط می شده اند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل

از میان این ۸۰ درخواست ۵۶ عدد از آنها از سوی چین مطرح شده اند که خواستار حذف ۶۲۶ اپ بوده و اپل نیز با ۵۴ درخواست آن موافقت کرده و در نهایت ۵۱۷ اپ را از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - اپ استور چین حذف نموده است. روسیه با ۱۰ درخواست در جایگاه دوم این جدول قرار دارد که اپل نیز با تمامی آنها موافقت کرده و مجموعا ۱۰ اپ را از اپ استور روسیه حذف کرده است.

شرکت کالیفرنیایی همچنین خاطرنشان کرده که کمترین درخواست برای حذف اپلیکیشن را از سوی کشورهای نروژ، عربستان سعودی، سوئیس و ویتنام دریافت کرده که البته هردرخواست آنها تعدادی اپلیکیشن را در بر می گرفته. برای مثال یک درخواست مطرح شده از سوی دولت نروژ اپل را مجبور به حذف ۳۷ اپلیکیشن کرده است. طبق اعلام اپل عمده درخواست های مطرح شده از سوی دولتهای روسیه و نروژ به اپلیکیشن های ویژه قمار مربوط می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - شده اند در حالی که عربستان سعودی بیشتر به خاطر نقض حریم خصوصی خواستار حذف آنها بوده است. در چین اما انتشار محتوای مستهجن و قمار علت اصلی مطرح شدن درخواست دولت برای حذف اپلیکیشن ها بوده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل

اپل هم در واکنش به این درخواست ها اعلام کرده که به قوانین محلی کشورها احترام می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - گذارد و تلاشی برای مطرح کردن و ترویج ارزش های آمریکایی در خارج از مرزهای سرزمین خود نمی کند.

اما بعد از سال ها تعامل مثبت میان اپل و دولت چین، مقامات و نشریات چینی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - به یکباره علیه این شرکت قد علم کردند و به خاطر ناتوانی این شرکت در فیلتر کردن پیام ها و تصاویر حاوی محتوای مجرمانه در اپ Messages - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - اپل را مورد انتقاداتی شدیدی قرار دارند.

حال به نظر می رسد که اپل در راستای جلب رضایت دولتمردان چینی بر آن شده تا بدون چون و چرا با خواست این کشور برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - حذف برخی اپ ها موافقت نماید. البته همانطور که اشاره شد اپل با دو مورد از این درخواست ها هم موافقت نکرده چراکه طبق سیاست های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - آن اگر درخواستی مبنای قانونی نداشته باشد یا با ابهاماتی همراه باشد اپل میتواند آن را رد کند و کشورها نیز حق اعتراض دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone