🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27659.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آتش گرفتن پاوربانک باعث فرود اضطراری هواپیما شد

آتش گرفتن یک صندلی در پرواز Virgin Atlantic باعث فرود اضطراری این هواپیما شد. گزارش شده که این حریق به خاطر سوختن یک پاوربانک رخ داده است. هواپیمای مذکور که فرودگاه JFK نیویورک را به مقصد ...

آتش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - گرفتن یک صندلی در پرواز Virgin Atlantic باعث فرود اضطراری این هواپیما شد. گزارش شده که این حریق به خاطر سوختن یک پاوربانک رخ داده است.

هواپیمای مذکور که فرودگاه JFK نیویورک را به مقصد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - لندن ترک کرده بود، به خاطر دود و شعله‌ای که از صندلی یکی از مسافران برخاست مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه لوگان بوستون شد و تمام 217 سرنشین این پرواز به سلامت از آن خارج شدند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان
تصویری که یکی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - مسافران هواپیما از حضور آتش‌نشانان در هواپیما منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - است

آتش توسط خدمه پرواز خاموش شد و بعد از بازرسی‌های انجام شده، یک پاوربانک به همراه شارژر گوشی بین کوسن‌های صندلی محل حریق پیدا شد. هنوز مشخص نیست که چرا باتری آتش گرفته اما بسیاری از مشخصات باتری‌های مدرن لیتیوم یونی می‌تواند منجر به آتش گرفتن آن‌ها شود.

مثلا استفاده از یک شارژر نامناسب باعث کشیدن جریان زیاد از باتری می‌شود یا عیوب داخلی باتری به شارژ شدن بیش از حد آن می‌انجامد و همین اتفاقات باعث دود کردن باتری یا آتش گرفتن آن می‌شود.

البته خیلی از پک‌های باتری از مکانیزم‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا در صورت بروز مشکل، دستگاه را خاموش کنند اما این مکانیزم‌ها در بسیاری از موارد هم ممکن است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - درست عمل نکنند. مثال‌های متعددی هم دیده شده که از آن جمله می‌توان به گوشی‌های سامسونگ، لپتاپ‌های اپل، هاوربوردها، سیگارهای الکترونیکی و... اشاره کرد.

در خطوط هوایی آمریکا و اروپا اجازه حمل پاوربانک‌های لیتیوم یونی را در قسمت بار به مسافران نمی‌دهند و فقط می‌توان باتری‌هایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - تا حجم 100 وات ساعت را آن هم فقط به صورت وسیله همراه به هواپیما وارد کرد. بسیاری از خطوط هوایی هم در حین پرواز اجازه استفاده از پاروبانک را به مسافران نمی‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone