🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27663.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کسب رتبه اول حوزه خدمات تلفن همراه توسط همراه اول

در ارزیابی 6 ماهه دوم 1397، شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در حوزه «خدمات تلفن همراه» کسب کردند. بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ...

در ارزیابی 6 ماهه دوم 1397، شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - به ترتیب رتبه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - اول تا سوم را در حوزه «خدمات تلفن همراه» کسب کردند.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - گزارش اداره کل ارتباطات شرکت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - ارتباطات سیار ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام به ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای تلفن همراه در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - کشور می کند. هدف از این رتبه بندی شفاف سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی کشور، تقویت فضای رقابتی بین آنها و ارتقای کیفیت خدمات اپراتورها است.

در این ارزیابی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در دو بخش «مشتری» و «رگولاتوری» دسته بندی شده اند و البته شاخص مشتری وزن بیشتری داشته است. بر اساس اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به نقل از معاون امور پستی، ارتباط و فناوری اطلاعات رگولاتوری در ارزیابی اخیر، همراه اول مشابه با سال های گذشته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - موفق شده رتبه نخست را در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - حوزه خدمات تلفن همراه کسب کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - اعلام کرده که شرکت های شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - های وب، فن آوا، مخابرات ایران و حلما گستر به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را در حوزه خدمات اینترنت ثابت به خود اختصاص داده اند. شرکتهای ایرانسل و مبین‌نت هم در حوزه خدمات اینترنت بی‌سیم رتبه های اول و دوم را کسب کردند. حقی اعلام کرده که در حوزه خدمات اینترنت ثابت تنها 10 اپراتور تاثیرگذار که دارای بالاترین سهم بازار بودند مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در مورد شاخص های ارزیابی ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - اشاره کرده که اپراتورها در بعد مشتری با شاخص های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری سنجیده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - شده اند و در بعد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مازندران استان مازندران - رگولاتوری هم شاخص های میزان پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات توسعه و اجرا، تعهدات مالی و ارزیابی‌های ادارات کل تنظیم مقررات مناطق در نظر گرفته شده اند.

حقی در نهایت از تلاش برای کوتاه کردن بازه های زمانی ارزیابی اپراتورها و انجام ارزیابی های بعدی در بازه های فصلی گفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone