🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27660.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گام بزرگ گوگل برای ارتقای دوربین های اصلی و سلفی پیکسل ۴

گوگل چند هفته قبل با انتشار توییتی دوگانه بودن دوربین اصلی پیکسل ۴ را تایید کرد اما اینکه سنسور دوم تله فوتو است یا برای تصاویر عریض بهینه سازی شده تا کنون در هاله ای از ابهام ...

گوگل چند هفته قبل با انتشار توییتی دوگانه بودن دوربین اصلی پیکسل ۴ را تایید کرد اما اینکه سنسور دوم تله فوتو است یا برای تصاویر عریض بهینه سازی شده تا کنون در هاله - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - ای از ابهام قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - داشت. حالا کدنویس ها با کند و کاو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - کدهای اپ دوربین ماه ها پیش از معرفی پیکسل ۴ این راز را فاش کرده اند.

کاربران XDA Developers با تحلیل کدهای اپلیکیشن دوربین در نسخه اولیه اندروید Q - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - به عبارت «تله فوتو» برخورده اند که به احتمال فراوان به نوع لنز دوم در گوشی پیکسل ۴ اشاره دارد. ظاهرا این سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به بهبود کیفیت تصاویر پرتره کمک خواهد کرد که محبوبیت زیادی بین کاربران گوشی های هوشمند پیدا کرده است.

از طرف دیگر وجود این سنسور به معنی فقدان لنز عریض در پیکسل ۴ است که برای علاقمندان به این نوع تصاویر چندان خبر خوبی به شمار نمی رود. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - نکته جالب اینجاست که سری پیکسل ۳ حتی بدون سنسور تله فوتو هم تصاویر پرتره با کیفیتی ثبت می کنند.تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان

یکی دیگر از تغییرات احتمالی در نسل بعدی گوشی های گوگل وجود سنسور مادون قرمز در ماژول دوربین سلفی است که برای تایید هویت به کار برده می شود. با توجه به اینکه قبلا خبرهایی در مورد حذف سنسور فیزیکی اثر انگشت به گوش می رسید، به نظر گوگل خود را برای ارائه پاسخی در برابر Face ID اپل آماده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستارا استان گیلان - می کند.

از دیگر ویژگی های احتمالی پیکسل ۴ باید به سنسور حرکتی سولی اشاره کرد که امکان کنترل دستگاه ها با حرکات کوچک دست را فراهم می سازد. برای مثال اگر این سنسور در دوربین پیکسل ۴ قرار بگیرد، می‌توان از آن برای ردگیری حرکات سوژه در هنگام فیلمبرداری استفاده کرد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 3a در برابر خراش، فشار و حرارت مستقیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone