🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27670.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 پلاس احتمالاً به 2 حسگر ToF مجهز خواهد شد

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از حسگر زمان پرواز (ToF) در کنار ماژول های دوربین اصلی بهره می برند اما سامسونگ تا همین چند ماه قبل هنوز این تکنولوژی را در گوشی ...

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از حسگر زمان پرواز (ToF) در کنار ماژول های دوربین اصلی بهره می برند اما سامسونگ تا همین چند ماه قبل هنوز این تکنولوژی را در گوشی های خود تعبیه نکرده بود. بر اساس گزارش رسانه ای کره ای گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - 10 سامسونگ احتمالاً از حسگر سه بعدی ToF بهره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - مند خواهد شد.

حسگر زمان پرواز فاصله سوژه از دوربین را از طریق محاسبه زمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - رفت و برگشت نور بین این دو اندازه گیری می کند. این فناوری به محاسبه فاصله از طریق عمق سنجی کمک می کند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - و می تواند در ثبت تصاویر بوکه، قابلیت های مبتنی بر واقعیت افزوده و تشخیص چهره کاربرد داشته باشد. نسخه 5G گلکسی اس 10 که مدتی است عرضه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - شده از این حسگر برای دوربین های جلو و عقب بهره می برد. گلکسی A80 هم با دوربین چرخنده اش به ToF مجهز شده است.

بر اساس گزارش ها شرکت KOLEN که در زمینه تولید لنز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - فعال است 21.6 میلیون دلار برای ساخت کارخانه ای در ویتنام سرمایه گذاری کرده تا میزان تولید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - خود را از 13 میلیون لنز به 25 میلیون عدد افزایش دهد. کولِن با سامسونگ همکاری می کند و دلیل انتخاب مکان کارخانه این است که سامسونگ بیش از نیمی از گوشی های خود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - را در ویتنام تولید می کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران
پیش از این تصویری از ماژول های دوربین گلکسی نوت 10 منتشر شده بود که از احتمال مجهز شدن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - دوربین به حسگر ToF خبر می داد.

احتمال می رود حسگر ToF گلکسی نوت 10 تنها به نسخه پلاس این گوشی محدود باشد. رندرهایی که از قاب های گلکسی نوت 10 (تصویر زیر) منتشر شده بود نیز نشان از دوربین سه گانه مدل معمولی نوت 10در کنار یک فلش داشت.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران
رندرهایی از گلکسی نوت 10 (سمت راست) در کنار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - نسخه پلاس

علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - برخی گمانه زنی ها به این موضوع اشاره کرده اند که احتمالاً مدل پلاس به دو حسگر ToF مجهز خواهد شد؛ مشابه با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - نسخه 5G گلکسی اس 10یکی برای دوربین اصلی و دیگری برای دوربین سلفی. البته مشخص نیست که حسگر جلویی چگونه در حفره نمایشگر که میزبان دوربین است جای خواهد گرفت؛ چرا که تصاویری از محافظ نمایشگر گلکسی اس 10 فاش شده بود که نشان از حفره ای دایره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - ای (و نه مشابه با نسخه 5G گلکسی اس 10به شکل بیضی) داشت. شاید هم در نهایت ToF دوربین سلفی تنها در نسخه 5G گلکسی نوت 10 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - ارائه شود.

گلکسی نوت 10 در 16 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - مرداد ماه رسماً معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
ادامه تعریف مشتری درباره خدمات دریافت شده از شرکت الو، ملموس نبودن تغییرات متعهد شده با عقب ماندگی در تحویل و همچنین ناکارامدی مایکروفر پس از تعمیرات، برای او خیلی نارضایت کننده بود. به نظر می‌رسد که شرکت الو نتوانسته است اسکیل و دقت کافی را در ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشد. آیا شرکت الو تمایلی به برطرف کردن مشکلات مشتری خود دارد؟ زمان نشان خواهد داد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone