🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20946.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پس از خودرو، قیمت املاک نیز از سایت‌های آگهی حذف شد

با مراجعه به سایت‌ها و پلتفرم‌های درج آگهی به نظر می‌رسد که دستوری جدید مبنی بر حذف قیمت آگهی‌های املاک نیز به این پلتفرم‌ها ابلاغ شده و این دستور طی ساعات آینده در همه پلتفرم‌ها ...

با مراجعه به سایت‌ها و پلتفرم‌های درج آگهی به نظر می‌رسد که دستوری جدید مبنی بر حذف قیمت آگهی‌های املاک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - نیز به این پلتفرم‌ها ابلاغ شده و این دستور طی ساعات آینده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - در همه پلتفرم‌ها و سایت‌ها اجرایی خواهد شد.

پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه بود که سایت‌های درج آگهی اعلام کردند که دستوری مبنی بر توقف نمایش دادن قیمت خودرو در آگهی‌های خود دریافت کرده‌اند. چندی بعد تحقیقات دیجیاتو نشان داد که عدم درج قیمت خودرو فقط مربوط به سایت‌های آگهی نیست و موضوع گسترده‌تر و مربوط به درج قیمت در بسیاری از سایت‌ها است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان

حال با ورود به این پلتفرم‌ها به نظر می‌رسد چنین دستوری برای آگهی‌های املاک نیز در نظر گرفته شده و پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که دادسرای فرهنگ و رسانه این موضوع را به سایت‌های درج آگهی ابلاغ کرده است. مانند دستور حذف قیمت آگهی‌های خودرو در تمامی فضای مجازی، به نظر می‌رسد این دستور هم کلی بوده و صرفا مربوط به سایت‌ها و پلتفرم‌های درج آگهی نمی‌شود و تمامی پلتفرم‌های فعال در زمینه املاک و همچنین سایت‌های خبرگزاری و سایر بسترهای مجازی نظیر شبکه‌ها و کانال‌های اینستاگرامی و تلگرامی نیز نباید قیمت املاک را درج نمایند.

موضوعی که در این بین مشخص است اینست که در هر دو مورد، سایت‌های آگهی به عنوان مقصرین التهاب بازار شناخته نشده‌اند و دلیل حذف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - قیمت‌ها از روی این سایت‌ها یک «همکاری از سوی آنها» است. در واقع دولت هیچ یک از این سایت‌ها را مقصر و خاطی در افزایش قیمت‌ها ندانسته و از آنها خواسته «تا اطلاع ثانوی» و تا زمانی که تلاطم بازار آرام شود، قیمت‌ها را در کنار دیگر سایت‌های اینترنتی نشان ندهند. این سیاستی است که دولت اتخاذ کرده و باید دید نتیجه آن به کجا می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان

عده‌ی زیادی بر این باور هستند که چنین سیاستی باعث می‌شود تا هیچ مرجع قیمتی برای املاک یا خودرو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - وجود نداشته باشد و معاملات آنلاین این موارد به گروه‌های تلگرامی و دیگر شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - اجتماعی سوق پیدا کند، که نظارت بر آنها کار سختی است یا شاید بتوان گفت غیرممکن است. با این حال باید دید که در روزهای آینده، بازار ملک و خودرو با تصمیمات جدید چه تغییراتی پیدا خواهد کرد، و آیا با حذف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رشت استان گیلان - قیمت‌های آنها در فضای مجازی، شرایط بهتر خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone