🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20956.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید OpenAI در هر سبکی آهنگ می‌سازد

شرکت OpenAI از هوش مصنوعی جدیدی به نام «جوک باکس» (Jukebox) رونمایی کرده که با استفاده از شبکه عصبی توانایی ساخت آهنگ در سبک‌های مختلف را دارد. به گفته شرکت OpenAI جوک باکس یک شبکه ...

شرکت OpenAI از هوش مصنوعی جدیدی به نام «جوک باکس» (Jukebox) رونمایی کرده که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - با استفاده از شبکه عصبی توانایی ساخت آهنگ در سبک‌های مختلف را دارد.

به گفته شرکت OpenAI جوک باکس یک شبکه عصبی است که توانایی تولید موزیک و همچنین خوانندگی ابتدایی در طیف متنوعی از سبک‌های موسیقی و خوانندگی را داشته و با استفاده از فرمت صوتی خام (RAW) آموزش دیده است.

محققان شرکت OpenAI برای توسعه این هوش مصنوعی ابتدا از شبکه عصبی پیچشی (CNN) برای رمزگذاری و فشرده سازی فرمت RAW استفاده کردند. آن‌ها سپس با استفاده از ابزاری که ترنفسورمر نامیده شده فرمت صوتی فشرده جدید ایجاد کرده و آن را برای بازگردانی به فرمت خام به حالت نمونه برداری نشده (Unsampled) در آوردند. با این کار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - شبکه عصبی قادر به تولید آهنگ‌هایی است که وجود خارجی ندارند.

با وارد کردن سبک، هنرمند و متن ترانه به عنوان ورودی، جوک باکس قادر به تولید آهنگ کاملاً جدید است. در این لینک نزدیک به 8 هزار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - آهنگ تولید شده توسط این هوش مصنوعی با آلات موسیقی کامل و صداهای مختلف برای متن آهنگ از هنرمندان مختلف قرار گرفته‌اند.

محققان OpenAI قصد دارند با توسعه هوش مصنوعی خود امکان تولید آهنگ به کمک فایل‌های MIDI و Stem را فراهم کنند. به عقیده آن‌ها با این کار آهنگ سازان می‌توانند کنترل بیشتری روی تولید قطعات موسیقی داشته باشند. این هوش مصنوعی پتانسیل دگرگون کردن شیوه آهنگسازی را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone