🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20959.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مبارزه با کرونا با استفاده از فناوری‌های پرداختی پی‌پینگ

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی در رابطه با استفاده از دستگاه پوز و رد و بدل کردن کارت بانکی برای کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها به وجود آمده است. باید گفت حتی ...

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی در رابطه با استفاده از دستگاه پوز و رد و بدل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - کردن کارت بانکی برای کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها به وجود آمده است. باید گفت حتی با حذف پرداخت‌های نقدی و داد و ستد اسکناس‌ها، بازهم دستگاه‌های پوز و کارت‌های عابر بانک می‌توانند عامل انتقال ویروس کرونا باشند و از همین رو با کمک فناوری می‌توان راه بهتری پیدا کرد. سرویس‌های متنوع پرداخت‌یار پی‌پینگ در حوزه ارائه درگاه پرداخت، کمک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - زیادی به کسب‌وکارهای مختلف کرده است تا قطع‌کننده‌ی زنجیر شیوع کرونا ویروس باشند.

پرداخت یار «پی‌پینگ» یک کد QR منحصر به فرد برای هر کسب‌وکار و فروشگاهی در نظر می‌گیرد که می‌توان آن را به جای دستگاه پوز در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - اختیار مشتریان قرار داد.  در این حالت مشتریان می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام در پی‌پینگ با اسکن کد QR به صورت آنلاین پرداخت‌ها را انجام دهند و امکان پیگیری پرداخت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - برای فروشنده در وبسایت یا اپلیکیشن پی‌پینگ امکان‌پذیر است.

درخواست پول به صورت تکی و گروهی

در سرویس درخواست پول پی‌پینگ، با وارد کردن مبلغ، توضیحات، شماره تماس و یا ایمیل مشتری یک پیامک حاوی لینک پرداخت برای او ارسال می‌شود. مشتری با ورود به لینک، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - بعد از مشاهده توضیحات و مبلغ پرداخت وارد درگاه بانکی می‌شود و بعد از پرداخت برای فروشنده نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران

اگر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - مشتریان انبوهی دارید، می‌توانید از ویژگی درخواست پول به صورت گروهی پلتفرم پرداخت پی‌پینگ استفاده کنید. در این حالت اطلاعات افراد را به‌صورت گروهی در یک فایل Excel قرار دهید و در پی‌پینگ بارگذاری کنید تا لینک پرداخت برای تمامی آن‌ها به صورت خودکار ارسال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - ‌شود. نکته مهم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - اینکه لازم نیست این افراد لزوما در پی‌پینگ ثبت نام کرده باشند چرا که مستقیما به درگاه بانکی راه پیدا خواهند کرد. با استفاده از این سرویس، تاریخ پرداخت، پرداخت‌کننده، کد پرداخت، مبلغ و وضعیت پرداخت را، هم به صورت آنلاین و هم در قالب یک فایل می‌توان مشاهده کرد.

صدور فاکتور آنلاین

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران

راهکار یکپارچه پرداخت پی‌پینگ قابلیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - صدور فاکتور را نیز داراست؛ به این ترتیب موضوع داشتن فاکتور که برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - برخی از افراد که نیازمند داشتن فاکتور در امور کسب‌وکار خود هستند نیز حل شده است. ارائه فاکتور خرید که در آن محصولات، خدمات، هزینه حمل‌ونقل و تخفیف اعمال‌شده ذکر شده باشد یکی از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - لازمه‌های هر کسب‌وکاری است تا هم مشخصات خرید قابل مشاهده باشد و هم مشتری بتواند در صورت نیاز پیگیری‌های لازم را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - انجام دهد.

فاکتور آنلاین پی‌پینگ می‌تواند جایگزین مناسبی برای فاکتورهای کاغذی باشد و به این ترتیب، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - انتقال آلودگی‌های و ویروس‌ها به حداقل ممکن می‌رسد. با کمک این فاکتورها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - هر کسب‌وکاری می تواند برای مشتری خود به صورت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - آنلاین فاکتور صادر کند. پس از صدور فاکتور، لینک فاکتور به طور خودکار برای مشتری پیامک یا ایمیل می‌شود و مشتری می‌تواند پس از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - مشاهده فاکتور و کلیک بر دکمه پرداخت وارد درگاه بانکی شده و پرداخت انجام دهد. بعد از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - هر پرداخت برای صاحب کسب و کار نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

گزارش گیری از وضعیت فاکتورها از طریق سایت، اپلیکیشن و نرم افزار فروشگاهی امکان پذیر است. فاکتورهای معوق، فاکتورهای مرجوعی، فاکتورهای اصلاح شده و فاکتورهای پرداخت شده به صورت جداگانه قابل گزارش گیری هستند. همچنین این فاکتورها قابلیت زمان‌بندی شدن دارند و اگر تمایل دارید از مشتری به صورت دوره‌ای یا قسطی پول دریافت کنید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - می‌توانید تعیین کنید تا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - فاکتورهای شما در بازه‌های مشخص به صورت خودکار برای مشتری ارسال شوند.

اگر می‌خواهید بدون نصب اپلیکیشن پی‌پینگ، از تمام امکانات آن بر روی تلفن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - همراه، تبلت یا رایانه شخصیتان بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - شوید، کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید. پس از آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجادشده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌‌پینگ در سیستم‌‌عامل‌های مختلف به خصوص iOS است.

برای دانلود اپلیکیشن و نرم افزار فروشگاهی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمستان استان مازندران - پی‌پینگ به سایت پی‌پینگ مراجعه کنید. اپلیکیشن پی‌پینگ در کافه بازار نیز برای دانلود موجود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone