🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20955.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش «نیکوکاری» خبر می‌دهد

سوپراپلیکیشن اسنپ طی همکاری با سازمان مردم نهاد «مجمع خیرین سلامت کشور» سرویس نیکوکاری را اضافه کرده تا در زمینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ بتوانند کمک‌های مردمی را به طور بهینه جمع‌آوری نمایند. این ...

سوپراپلیکیشن اسنپ طی همکاری با سازمان مردم نهاد «مجمع خیرین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - سلامت کشور» سرویس نیکوکاری را اضافه کرده تا در زمینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ بتوانند کمک‌های مردمی را به طور بهینه جمع‌آوری نمایند. این همکاری در راستای کمپین «کرونا را شکست می‌دهیم» با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت امضا شده است و کلیه کمک‌های نقدی کاربران از طریق سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می‌شود.

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - درباره دلایل راه‌اندازی این سرویس می‌گوید:

«همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - سراسر ایران،  کمک‌های مردمی بسیاری جمع‌آوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - شد. اما از آن‌جایی‌که ساز و کار مشخصی وجود نداشت، بسیاری از مردم نمی‌دانستند کمک‌های خود را به چه صورت و از طریق چه نهادی می‌توانند به مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور برسانند. به این ترتیب لازم بود سازمان یا نهاد مشخصی باشد که این کمک‌ها را به صورت متمرکز سازماندهی کند و کمک‌های مردمی بین خیریه‌های مختلف پراکنده نشوند و از دست نروند.»

او توضیح می‌دهد با توجه به این‌که مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد بازوی حوزه درمان و بهداشت کشور است، به عنوان مرجع رسمی کمک‌های خیریه معرفی شد تا تمامی کمک‌ها به صورت متمرکز یک‌جا جمع شوند: «همچنین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - با توجه به این‌که نظام درمان در هر مقطعی از زمان ممکن است نیازمند تامین تجهیزات ویژه‌ای باشد که مردم از آن بی‌اطلاع هستند، جمع‌آوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - کمک‌های نقدی این مزیت را دارد که می‌تواند دقیقا صرف مرتفع کردن همان نیاز خاص شود و کادر پزشکی دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - با انبوهی از اقلام و کالاهای اهدایی مردم در بیمارستان‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - روبه‌رو نباشند.»

سرویس «نیکوکاری» در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - سوپر اپلیکیشن اسنپ کاری کرده تا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - مردم بتوانند کمک‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - خود را به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - طور بهینه به دست نظام بهداشت و کادر درمان و پزشکی برسانند و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - به جای خرید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - وسایلی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - شاید در اولویت نباشد، کمک‌های نقدی خود را به صورت متمرکز به یک سازمان مورد اعتماد اهدا کرده و مطمئن باشند که این یاری‌رسانی تبدیل به کالای ضروری خواهد شد. این سازمان مردم نهاد تمامی مبالغ جمع‌آوری شده را در مسیر نیازهای اصلی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر محلات استان مرکزی - حوزه بهداشت و درمان (نظیر تامین دستگاه تنفس مصنوعی) برای کمک به مبتلایان به بیماری کووید۱۹ هزینه می‌کند.

مدیرعامل اسنپ رسما اعلام کرده که با راه‌اندازی این بخش در اپلیکیشن به کمپین «ایران همدل» پیوسته‌اند و امیدوار است همراه با سایر کسب‌وکارهای اینترنتی در گذر از این روزها موثر عمل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هستنوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ منطقه کوی مطهری دکتر صدر محلات کار انجام میدید
پاسخ: بله در کوی مطهری دکتر صدر شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone