🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20943.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ردیابی دقیق انگشتان در نسل بعدی کنترلرهای واقعیت مجازی سونی [تماشا کنید]

پتنت‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که سونی در حال کار روی ردیابی انگشت برای کنترلر واقعیت مجازی جدید خود، احتمالا پلی استیشن Move 2 است و با هدست PSVR 2 جفت می‌شود. ...

پتنت‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که سونی در حال کار روی ردیابی انگشت برای کنترلر واقعیت مجازی جدید خود، احتمالا پلی استیشن Move 2 است و با هدست PSVR 2 جفت می‌شود. به تازگی این شرکت ژاپنی ویدیویی از تحقیق - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خود منتشر کرده که تا حدودی گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند.

این ویدیو - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر اساس مقاله‌ای با عنوان «ارزیابی تکنیک‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یادگیری - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ماشینی برای تخمین وضعیت دست در دستگاه دستی با سنسور مجاورت» - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تولید شده. این مقاله توسط دو کارمند بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، «Kazuyuki Arimatsu» و «Hideki Mori» نوشته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده. این بخش مسئولیت برند پلی استیشن را بر عهده دارد.

بر اساس ویدیوی منتشر شده، این نمونه اولیه از کنترلر عملکردی مشابه با کنترلرهای Index شرکت ولو دارد. سنسورهای مورد استفاده در کنترلر سونی می‌تواند زمانی که کاربر دسته را می‌گیرد یا موقعی که انگشتان خود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به صورت تکی از روی آن برمی‌دارد، تشخیص دهد. حرکات در دنیای واقعی در دنیای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مجازی شبیه‌سازی می‌شود تا کاربران به حس واقعی‌تری دست پیدا کنند.

اگرچه سونی اشاره رسمی به استفاده از این فناوری در نسل آینده هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نکرده، اما به نظر می‌رسد ردیابی انگشتان یکی از ویژگی‌های اصلی کنترلر حرکتی PSVR 2 باشد. این شرکت ژاپنی در حال توسعه این هدست است و کنسول بعدی آن، پلی استیشن ۵ از نسل اصلی PSVR پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که با نسل آینده کنترلرهای سونی روبه‌رو باشیم، این شرکت برای نمونه نهایی بند درنظر می‌گیرد تا کاربران در هنگام بازی ترسی برای انداختن آن نداشته باشند. این برند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سال گذشته میلادی مجوز بازخورد لمسی یا هپتیک پیشرفته برای کنترلرهای واقعیت مجازی را دریافت کرد، البته هپتیک پیشرفته برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنترلر DualSense این شرکت در PS5 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر سونی تصمیم به معرفی نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود بگیرد، نباید منتظر عرضه آن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در سال جاری میلادی باشیم و باید برای دسترسی به آن مدت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمان طولانی‌تری منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone