🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20941.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

موتور جت بی نیاز از سوخت فسیلی تولید شد

محققان موفق به توسعه نمونه اولیه موتور جتی شده اند که تنها با هوا و الکتریسیته کار می کند. موتور جت پلاسما با هدف کاهش اثرات مخرب موتورهای احتراق داخلی بر محیط زیست از طریق ...

محققان موفق به توسعه نمونه اولیه موتور جتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - شده اند که تنها با هوا و الکتریسیته کار می کند. موتور جت پلاسما با هدف کاهش اثرات مخرب موتورهای احتراق داخلی بر محیط - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - زیست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - از طریق عدم انتشار کربن تولید می شود.

دانشمندان با توسعه نسل جدیدی از موتورهای جت مسیر انجام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - سفرهای هوایی بدون انتشار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - کربن را  هموار کرده اند. این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - پروتوتایپ بدون استفاده از سوخت فسیلی قادر به تولید نیروی خود کششی است. این فرایند از طریق فشرده سازی و یونیزه کردن هوا انجام شده و به تولید پلاسمای لازم برای پیش بردن جت منجر می شود.

در یون تعداد الکترون‌ها با پروتون‌ها برابر نیست و در نتیجه باردار است. برخورد الکترون‌ها در محفظه پیشران موتور با اتم‌ ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - باعث جداسازی تعدادی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - از الکترون ها شده و توده‌ای پر حرارت از اتم و الکترون‌ها به پلاسما تبدیل می شوند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس

نمونه اولیه موتور قدرت کافی برای به پرواز درآوردن توپی فلزی با وزن یک کیلوگرم و قطر ۲۴ میلیمتر را دارد اما با افزایش ابعاد و بهینه سازی های بیشتر توان آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. «Jau Tang»، محقق اصلی پروژه در دانشگاه «ووهان» درباره این دستاورد می گوید:

«نتایج اولیه حاکی از این است که می توان موتور جت مبتنی بر پلاسمای هوا را جایگزین مدل های عادی کرد که از سوخت فسیلی استفاده می کنند. انگیزه اصلی ما کاهش روند گرمایش جهانی ناشی از موتورهای احتراق داخلی است - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کازرون استان فارس - که در هواپیما و ماشین ها به کار می روند.»

بر اساس گزارش «نیویورک تایمز» سال گذشته سفرهای هوایی بدون در نظر گرفتن پروازهای نظامی ۲.۵ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را شکل داده است. مسافرت های هوایی در تغییرات اقلیمی نقشی کوچک ولی موثر دارند؛ تغییراتی که حیات انسان و بسیاری از گونه های زیستی را به مخاطره انداخته است.

 

تماشا کنید: برشگر پلاسمایی چطور آهن را مثل کره می بُرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone