🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20957.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قانون شکنی ماسک و بازگشایی کارخانه‌های تسلا؛ اگر می‌خواهید مرا دستگیر کنید

ایلان ماسک طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده با وجود این که قرنطینه در ایالت کالیفرنیا ادامه دارد، کارخانه‌های تسلا را باز می‌کند. ماسک خود در خط تولید خودروهای تسلا حاضر خواهد شد و اگر ...

ایلان ماسک طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده با وجود این که قرنطینه در ایالت کالیفرنیا ادامه دارد، کارخانه‌های تسلا را باز می‌کند. ماسک خود در خط تولید خودروهای تسلا حاضر خواهد شد و اگر قرار باشد کسی «دستگیر» شود، او باید پاسخگو باشد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - و نه شخص دیگری.

مشکلات ماسک با مقامات کالیفرنیا مدتی می‌شود که در جریان است و هیچکدام از طرفین هم هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. ماسک اما خودسرانه کارخانه‌های خود در این ایالت را بازگشایی کرده و دوباره خودروهای تسلا را می‌سازد. ماسک عقیده دارد، قرنطینه کل ایالات - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - کالیفرنیا فضای کافی برای ادامه فعالیت کارخانه‌های تسلا را فراهم می‌کند و دلیلی ندارد تسلا هم خط تولید خود را تعطیل کند.

البته ایلان ماسک چندان هم دوستانه برخورد نکرد و به همراه وکلای شرکت خود، از مقامات ایالت کالیفرنیا شکایت کردند. همچنین چندی پیش او اعلام کرد در صورتی که کالیفرنیا اجازه ندهد او کارخانه‌های خود را بازگشایی کند، برای همیشه این ایالت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - را ترک کرده و از این پس تسلا را در تگزاس تولید می‌کند. با این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - حال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - به نظر می‌رسید که او و مقامات دولتی به توافق رسیده بودند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان

بر اساس توافقی که طرفین با یکدیگر کرده بودند، مقرر شد تسلا کارخانه‌های خود را در تاریخ ۱۸ مه بازگشایی کند، اما شکایت او از این ایالت به دادگاه ایالتی، همه چیز را بر هم زد. ماسک اما اعتنایی به این حرف‌ها نکرده و به تمامی کارمندان خود ابلاغ کرده تا در محل کار خود حاضر شوند. البته افرادی که نمی‌خواهند تا پایان قرنطینه کار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - کنند، می‌توانند مرخصی بدون حقوق گرفته و در خانه بمانند.

مقامات این ایالت امیدوارند تسلا به زودی یک نقشه از مشخص از محل تولید خودروها ارائه کند تا آن‌ها بتوانند بر اساس پروتکل‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - بهداشتی و امنیتی به یک توافق همه‌جانبه برسند. البته ماسک کارخانه‌های خود را باز کرده و همین الان هم مشغول تولید خودرو است. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - یکی از مقامات کالیفرنیا در رابطه با بازگشایی کارخانه تسلا گفته است:

«امروز متوجه شدیم که تسلا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - فعالیت‌های خود را به صورت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - کامل آغاز کرده است. ما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - به تسلا اعلام کرده‌ایم که فعالیت‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - خود را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - به کارهای ضروری محدود کند تا بتوانیم بر اساس قوانین بهداشت و سلامت اجتماعی به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - یک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ماسال استان گیلان - نقشه و پروتکل مشخص دست یابیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone