🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20952.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قابلیت مکالمه گروهی تحت وب را به Duo‌ می‌آورد

در اوایل فروردین ماه بود که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، گوگل تعداد کاربران در تماس های ویدیویی در اپلیکیشن Duo را از ۸ به ۱۲ نفر افزایش داد. گوگل اخیرا خبر ...

در اوایل فروردین ماه بود که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، گوگل تعداد کاربران در تماس های ویدیویی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - در اپلیکیشن Duo را از ۸ به ۱۲ نفر افزایش داد. گوگل اخیرا خبر از امکان برقراری تماس ویدیویی از طریق وب و برخی قابلیت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - های دیگر در آینده نزدیک داده است.

ویژگی مکالمه گروهی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - تحت وب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - در هفته های آتی در نسخه پیش نمایش گوگل کروم فعال خواهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - شد. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - امکان دعوت دیگران برای شرکت در مکالمه،‌ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - از طریق لینک دعوت در نظر گرفته می شود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان

گوگل همچنین از ویژگی جدیدی به نام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - «Family Mode» گفته که امکان استفاده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - از انیمیشن ها و ماسک های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - چهره در ویدیوها (مشابه اسنپ چت) را در اختیار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - می دهد. علاوه بر این کلیدهای قطع کردن صدا و تماس،‌ حین مکالمه Family Mode مخفی می شوند تا امکان لمس سهوی آنها کاهش یابد. همچنین باید اشاره کنیم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - که برای استفاده از ویژگی «Family Mode» باید با اکانت گوگل خود وارد Duo‌ شوید.

ماسک ها و افکت های مشابه اسنپ چت برای تماس های ویدیویی تک به تک در هر دو سیستم اندروید و iOS همزمان با روز جهانی مادر (امروز ۲۱ اردیبهشت ماه) عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone