🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20958.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پرینت سه بعدی فوم با قابلیت افزایش حجم تا ۴۰ برابر [تماشا کنید]

پرینتر سه بعدی ابزار جالبی است که می‌تواند کاربردهای بی شماری داشته باشد. با این حال یک محدودیت بزرگ دارد: اندازه اشیا تولید شده. تا پیش از این ابعاد اجسامی که توسط پرینترهای سه بعدی تولید ...

پرینتر سه بعدی ابزار جالبی است که می‌تواند کاربردهای بی شماری داشته باشد. با این حال یک محدودیت بزرگ دارد: اندازه اشیا تولید شده. تا پیش از این ابعاد اجسامی که توسط - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - پرینترهای سه بعدی تولید می‌شدند محدود به اندازه خود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - پرینتر بود. به همین دلیل برای تولید قطعات بزرگتر مورد نیاز در صنایع مختلف،‌ از جمله هوا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - فضا باید از روش‌های دیگری برای اتصال از جمله چسب یا جوشکاری قطعات متعدد استفاده می‌شد. اما راهکاری جدید امکان چاپ قطعات با قابلیت افزایش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - حجم پس از چاپ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - را ممکن می کند.

محققان دانشگاه کالیفرنیا (سن دیگو) نوعی رزین فوم تولید کرده‌اند که می‌تواند تا ۴۰ برابر اندازه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - خود افزایش حجم داشته باشد. رزین انبساط پذیر در نهایت، تولید قطعاتی بسیار بزرگتر از اندازه چاپگر سه بعدی را ممکن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - می‌کند.

در مقاله ای که در این باره منتشر شده،‌ نحوه تولید این رزین، پارامترهای چاپ سه بعدی آن و برخی از خصوصیات مکانیکی فوم‌ها با قابلیت چاپ تشریح شده است. در نهایت پس از تولید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - قطعه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - و حرارت دادن آن تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد و به مدت ۱۰ دقیقه، حجم قطعه تا ۴۰ برابر افزایش می‌‌یابد.

محققان معتقدند این ویژگی می تواند در حوزه هایی از جمله معماری،‌ هوافضا،‌ انرژی، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تایباد استان خراسان - زیست پزشکی و نیز تولید شناورها کاربرد داشته باشد. این اولین بار نیست که چاپگرهای سه بعدی اجسامی از جنس فوم تولید می‌کنند. پیش از این محققان ام‌آی‌تی پاستاهایی با قابلیت تغییر شکل تولید کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاج خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما سمت منازل سازمانی گمرک تایباد تعمیرات مایکروفر هیتاچی HMR-M2001 داره
پاسخ: بله در منازل سازمانی گمرک شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone