🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41254.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو را اعلام کرد

پیش از این در دیجیاتو خواندید که مایکروسافت، احتمالاً به زودی نسخه ای از سرفس پرو را با پشتیبانی از LTE به بازار عرضه خواهد کرد. حالا مشخص شده که این تبلت، به زودی برای ...

پیش از این در دیجیاتو خواندید که مایکروسافت، احتمالاً به زودی نسخه ای از سرفس پرو را با پشتیبانی از LTE به بازار عرضه خواهد کرد. حالا مشخص شده که این تبلت، به زودی برای کاربران سازمانی، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عرضه خواهد شد؛ ولی مشتریان عادی، برای خرید، باید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

مایکروسافت اعلام کرده که نسخه بهره مند از LTE این تبلت از آذر تا دی ماه سال جاری با حداقل قیمت 1149 دلار و تنها برای کاربران سازمانی به بازار عرضه خواهد شد. مشتریان عادی نیز برای خرید، باید تا نیمه سال 2018 منتظر بمانند.

این کمپانی ساکن ردموند ادعا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می کند تبلت مذکور در کلاس خود، نسبت به رقبا از سریعترین مودم LTE - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهره می برد. گفتنی است ارزان ترین مدل سرفس پرو که از ارتباط LTE پشتیبانی می کند، با پردازنده Core i5 اینتل به همراه 4 گیگابایت رم و 128 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که نسخه های بی بهره از مودم LTE که خرداد سال جاری معرفی شدند، وعده عمر باتری 13.5 ساعته را می دادند. این نسخه ها همچنان با حداقل قیمت 799 دلار قابل خرید هستند. البته احتمال می رود نسخه جدید بهره مند از مودم LTE، از عمر باتری کمتری نسبت به نمونه های دیگر سرفس پرو بهره ببرد.

فراموش نکنیم که اپل از سال 2015، در تبلت iPad Pro، پشتیبانی از قابلیت LTE را ارائه کرده بود. حالا با دو سال تأخیر، مایکروسافت تصمیم گرفته با ارائه سرفس پرو نسخه LTE، خود را به رقیب برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone