🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36553.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل هوشمندترین دستیار مجازی دنیا را ساخته است

کارشناسان به تازگی با مطرح کردن ۴۹۵۲ سوال، چهار دستیار مجازی اصلی در دنیا را مورد بررسی قرار داده اند و در ادامه اعلام کردند که گوگل اسیستنت هوشمندترین دستیار مجازی دنیا است. در این ...

کارشناسان به تازگی با مطرح کردن ۴۹۵۲ سوال، چهار دستیار مجازی اصلی در دنیا را مورد بررسی قرار داده اند و در ادامه اعلام کردند که گوگل اسیستنت هوشمندترین دستیار مجازی دنیا است. در این تحقیق هر پاسخ در یکی از پنج گروه از پیش تعیین شده به شرح زیر قرار داشت:

چهار دستیار مجازی اصلی که در این تحقیق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مورد بررسی قرار گرفتند هم شامل الکسا، کورتانای مایکروسافت در اسپیکر Invoke، دستیار گوگل در اسپیکر هوم، دستیار گوگل در یک اسمارت فون و در نهایت سیری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شدند.

با وجود آنکه هرچهار دستیار توانستند به درخواست هایی نظیر کوک کردن ساعت، سفارش گل و رزرو میز در رستوران پاسخ دهند اما مطرح کردن سوال ها همچنان ادامه پیدا کرد تا دقیق ترین دستیار مشخص شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
درصد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پاسخ های درست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و کامل

برنده این رقابت در نهایت دستیار مجازی گوگل (گوگل  اسیستنت) روی موبایل بود چراکه توانست به اغلب سوالات پاسخ بدهد (به بیان دیگر کمتر از رقبایش از عبارت «ببخشید این را نمی دانم» استفاده کرد) و بالاترین درصد پاسخ های کامل و صحیح را به نام خودش ثبت کرد.

جایگاه دوم این جدول را کورتانا روی Invoke به خود اختصاص داد و بعد از آن گوگل اسیستنت روی اسپیکر هوم بود که توانست جایگاه سوم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را به دست بیاورد و جایگاه های بعدی هم به ترتیب به الکسا و سیری اختصاص پیدا کردند.

گفتنی است ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مطالعه ای مشابه به همین روی دستیارهای مجازی انجام گرفت که در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن سیری به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انتهای جدول سقوط کرد (البته آن تحقیق صرفا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به دستیارهای موجود روی اسپیکرهای هوشمند تعلق داشت).

اگر بخواهیم نتایج بررسی امسال را با تحقیق مشابه در سال قبل مقایسه کنیم درخواهیم یافت که تنها کورتانا روی Invoke توانست بهبودهای قابل تجهی را از نظر درصد پاسخ های صحیح (از ۸۶ به ۹۲.۱ درصد) پیدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند. دستیار گوگل روی اسمارت فون هم سال گذشته در این تحقیق حاضر نبود و امکان مقایسه عملکرد سالانه اش فراهم نیست.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
مقایسه سالانه تلاش دستیارها برای پاسخگویی به سوالات

در عین حال علیرغم آنکه درصد پاسخ های صحیح الکسا نسبت به سال قبل کاهش یافته است شمار سوالاتی که این دستیار تلاش نمود به آنها پاسخ دهد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۷ برابر افزایش پیدا کرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
درصد پاسخ های نادرست

از سویی دیگر کورتانا کمترین پاسخ های بی درنگ اشتباه را به سوالات داد و بعد از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن دستیار گوگل قرار داشت که هم در اسپیکر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هوشمند و هم موبایل کمتر از سایرین برای ارائه جواب های نادرست تعجیل می کرد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هر چهار دستیار مجازی بررسی شده در این تحقیق در کمتر از یک درصد موارد به سوالات اشتباه جواب دادند. از سوی دیگر، درصد پاسخ های نادرست دریافتی از الکسا افزایشی تند را تجربه کرد و از یک درصد در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۳ درصد در سال جاری میلادی رسید. سیری نیز در سال قبل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به سه درصد از سوالات اشتباه جواب داد که امسال این رقم حتی اندکی هم بیشتر شد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
درصد پاسخ های دریافتی با کمک منابع شخص ثالث

دستیار گوگل روی اسمارت فون هم بالاترین تعداد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پاسخ های دریافتی با کمک منابع شخص ثالث را در کارنامه اش داشت و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جالب است بدانید که این اتفاق در بیش از نیمی از پاسخ هایش مشاهده شد.

الکسا کمترین تعداد پاسخ را از منابع شخص ثالث ثبت کرد و در عین حال کورتانا نیز به نسبت سال قبل خود در این زمینه به پیشرفت هایی دست پیدا کرده بود.

دستیار مجازی اپل اما تنها کمی بیش از ۲۰ درصد برای پاسخ گویی به سوالات از منابع شخص ثالث کمک گرفت و بالاترین افزایش سال به سال را تجربه کرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
درصد شوخ طبعی دستیارهای مجازی

در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این پژوهش همچنین مشخص شد که الکسا شوخ طبع ترین دستیار مجازی دنیاست چراکه شمار بیشتری از سوالات را با طنز خاص خود جواب داد و بعد از آن سیری قرار دارد که بالاترین افت را در این زمینه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیدا کرده بود.

این تست یک نکته را تایید میکند:

سیری به سرعت در حال خالی کردن میدان و واگذار نمودن بازی به رقبایش است. علاوه بر این مشخص شد که رتبه ای بالاتر از سطح توانمندی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ها به الکسا اختصاص داده شده و در عین حال توانمندی های کورتانا نیز تا حدودی نادیده گرفته شده است.

در نهایت نتیجه این بود که گوگل اسیستنت هم اکنون باهوش ترین دستیار مجازی در دنیاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone