🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35541.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

میزو 16 از کلید‌ لمسی حساس به فشار بهره خواهد برد

شرکت چینی میزو در حال توسعه و تولید پرچمدار بعدی خود یعنی میزو 16 است و قصد دارد آن را تا مرداد ماه امسال به بازار عرضه کند. از این رو مدیر عامل کمپانی یاد ...

شرکت چینی میزو در حال توسعه و تولید پرچمدار بعدی خود یعنی میزو 16 است و قصد دارد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - آن را تا مرداد ماه امسال به بازار عرضه کند. از این رو مدیر عامل کمپانی یاد شده تصمیم گرفته که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - جزئیات مشخصات پرچمدار بعدی خود را کم کم معرفی کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان

به تازگی اطلاعاتی از این موبایل بدست آمده که نشان می دهد کمپانی مذکور قصد دارد کلید فیزیکی هوم را حذف کرده و یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - کلید لمسی حساس به فشار را جایگزین آن کند.

به نظر می‌رسد که سیستم تشخیص ژست حرکتی mBack در صفحه‌ نمایش گنجانده شده و کاربر می‌تواند با لمس آن گزینه عقب رفتن را انتخاب کند. این در حالی است که فشار آوردن به این دکمه یا نگه داشتن ‌‌آن می‌تواند عملکرد مشابهی نظیر دکمه‌ی فیزیکی هوم را به ارمغان آورده و کاربر را به صفحه‌ی هوم موبایل منتقل کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان

البته این کلید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - قدری پیچیده‌تر طراحی شده و کاربرد‌های دیگری هم برایش درنظر گرفته شده است. بدین شکل که برای سوایپ به چپ و راست نیز می‌توان دستورالعمل‌های مختلفی در نظر گرفت.

پیش از این گفته شده بود که دو نسخه از میزو 16 به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آنها چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - ۷۱۰ در آن تعبیه شده و دیگری از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان

علاوه براین گوشی یاد شده از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره خواهد برد که قرار نیست همانند بسیاری از پرچمداران شرکت‌ های مختلف از بریدگی بالای نمایشگر بهره ببرد. ضمن اینکه به احتمال قوی یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این موبایل تعبیه خواهد شد که می‌تواند ویژگی مفیدی باشد.

اگر حسگر اثر انگشت این موبایل زیر نمایشگرش قرار گیرد، به احتمال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - قوی این موبایل از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالایی برخوردار خواهد بود چرا که از بریدگی نیز بهره نخواهد برد و تمامی بدنه‌ی جلویی می‌تواند به صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر لاهیجان استان گیلان - این موبایل اختصاص داده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone