تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24036.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل: پسورد حداقل 316 هزار کاربر امنیت پایینی دارد

آمار استفاده کاربران از افزونه پسورد چکاپ گوگل در طول تنها یک ماه نشان می دهد 1.5 درصد از کاربران (حدود 316 هزار نفر) از پسوردهای نامطمئن استفاده کرده اند. آمار فوق مربوط به کاربرانی ...

آمار استفاده کاربران از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - افزونه پسورد چکاپ گوگل در طول تنها یک ماه نشان می دهد 1.5 درصد از کاربران (حدود 316 هزار نفر) از پسوردهای نامطمئن استفاده کرده اند.

آمار فوق مربوط به کاربرانی است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - افزونه را نصب کرده اند. میلیاردها کاربر هنوز این افزونه را نصب نکرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - اند؛ بابراین پیش بینی می شود تعداد افرادی که از کلمات عبور نامطمئن استفاده کرده اند بسیار بیشتر از این مقدار باشد.

گوگل اوایل سال جاری میلادی افزونه ای به نام «پسورد چکاپ» (Password Checkup) برای مرورگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - کروم منتشر کرد. کاربران به کمک این افزونه می توانستند از میزان امنیت کلمه کاربری و رمز عبور خود مطلع شوند. این افزونه بانکی اطلاعاتی از حدود 4 میلیارد نام کاربری و پسورد لو رفته دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس
درصد زیادی از کاربران از نام کاربری و رمز عبور نامطمئن در فروشگاه های اینترنتی و سایت های خبری و سرگرمی استفاده می کنند

زمانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - که کاربر نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد می کند، افزونه امنیت پسورد و نام کاربری را با بانک اطلاعاتی خود مقایسه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - می کند و در صورتی که تشخیص دهد امنیت پایینی دارند، کاربر را باخبر می کند. بررسی نام کاربری و رمز عبور کاربر و مقایسه آن با بانک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - اطلاعاتی به صورت رمزگذاری شده انجام می شود تا از ذخیره شدن اطلاعات ورود کاربران و احتمال لو رفتن آنها جلوگیری به عمل آید.

تا قبل از انتشار افزونه پسورد چکاپ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - کاربران می توانستند به کمک سایت هایی مثل Have I Been - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - Pwned از لو رفتن اطلاعات لاگین خود اطمینان حاصل کنند. گوگل با انتشار این افزونه کار کاربران را تا حدودی راحت کرد.

برای استفاده از افزونه پسورد چکاپ باید آن را به طور دستی روی مرورگر کروم نصب کنید. خوشبختانه گزارشی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نی ریز استان فارس - منتشر شده مبنی بر اینکه گوگل این قابلیت را در آپدیت 78 ماه اکتبر به مرورگر خود اضافه خواهد کرد؛ بنابراین کاربران از نصب دستی آن خلاص خواهند شد.

به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر کروم در اندروید از افزونه ها، نمی توان به کمک آن امنیت پسورد را در گوشی چک کرد؛ بنابراین باید دید گوگل چه راهکاری برای این مشکل در نظر خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone