🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21801.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قرارداد ۲۰۰۰ کارمند پاره وقت را به بهانه کاهش درآمدها فسخ کرد

کمپانی گوگل اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدها از طریق تبلیغات، قرارداد ۲۰۰۰ کارمند موقت و قراردادی خود را فسخ خواهد کرد. این اقدام در راستای گزارش مدیر ارشد مالی گوگل ...

کمپانی گوگل اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدها از طریق تبلیغات، قرارداد ۲۰۰۰ کارمند موقت و قراردادی خود را فسخ خواهد کرد. این اقدام در راستای گزارش مدیر ارشد مالی گوگل در ماه گذشته به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - منظور کاهش نرخ استخدام است.

بر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - اساس گفته‌های روت پورات (Ruth Porat) مدیر ارشد مالی گوگل، «مواجه شدن با بحران‌های جهانی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - به میزان و مدت نامعلوم»، باعث شده این کمپانی سرعت جذب نیروی خود را کاهش دهد و فسخ قرارداد ۲۰۰۰ نیروی کار موقت و قراردادی نیز به همین منظور است. این ۲۰۰۰ نفر قرار بود در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - سراسر جهان مشغول به کار شوند. البته گفته می‌شود که این افراد درصد کمی از نیروی کار کمپانی گوگل را تشکیل می‌دهند. با توجه به گزارش‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - منتشر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - شده می‌دانیم این کمپانی بیش از ۱۳۰ هزار نیروی کار قراردادی و بالغ بر ۱۲۳ هزار نیروی کار استخدامی دارد.‌

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان

با این وجود همان طور که پورات ماه گذشته اعلام کرد، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - این کمپانی سرعت جذب نیروی کار خود را کاهش می‌دهد. از عمده دلایل این کار، کاهش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - تبلیغات به دلیل شیوع همه‌گیری کروناست. همانطور که می‌دانید، بخش اعظم درآمدهای گوگل از راه تبلیغات است و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - با وجود این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - که درآمد سالیانه تبلیغات این کمپانی نسبت به سال قبل افزایش داشته، رشد آن مطابق انتظارات نبوده است.

از طرفی فسخ قرارداد با این ۲۰۰۰ نفر، برای خود آن‌ها نیز مشکل‌ساز می‌شود. بسیاری از آن‌ها شغل‌های خود را ترک کرده تا برای گوگل کار کنند و از آن جایی که به صورت داوطلبانه از محل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - کار قبلی خود جدا شده‌اند، بیمه بیکاری به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. یکی از سخنگویان گوگل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌گوید:

«همانطور که ما علناً اعلام کردیم، سرعت استخدام و سرمایه‌گذاری خود را کم کرده و به همین دلیل همانطور که در ابتدای سال برنامه‌ریزی کرده بودیم، به اندازه گذشته چه به صورت تمام وقت و پاره وقت نیروی کار جذب نمی‌کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone