🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22900.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام اسنپدراگون X60 را معرفی کرد؛ اولین مودم 5G با فناوری 5 نانومتری

کوالکام از نسل سوم مودم 5G خود با نام اسنپدراگون X60 رونمایی کرد. به گفته کوالکام این محصول اولین مودم 5G با فناوری 5 نانومتری بوده و برای نخستین بار تجمیع فرکانس شبکه زیر 6 ...

کوالکام از نسل سوم مودم 5G خود با نام اسنپدراگون X60 رونمایی کرد. به گفته کوالکام این محصول اولین مودم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - 5G با فناوری 5 نانومتری بوده و برای نخستین بار تجمیع فرکانس شبکه زیر 6 گیگاهرتزی و امواج میلیمتری (mmwave) را فراهم می کند.

کوالکام می گوید اسنپدراگون X60 حداکثر سرعت اینترنت 5G را در طیف کنونی افزایش داده و اپراتورها می توانند به کمک آن ظرفیت و پوشش شبکه را افزایش دهند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

اسنپدراگون X60 نهایت سرعت دانلود 7.5 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 3 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان آورده و به گفته سازنده امکان دو برابر کردن نرخ دیتا در شبکه های زیر 6 گیگاهرتزی در حالت مستقل (SA) وجود دارد. مودم های نسل قبلی X50 و X55 به ترتیب حداکثر سرعت دانلود 5 و 7 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کردند.

مصرف انرژی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - و ابعاد مودم X60 به لطف بهره مندی از فناوری 5 نانومتری کاهش پیدا کرده است. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این محصول از نسل سوم ماژول آنتن میلیمتری QTM535 برخوردار بوده که نسبت به نسل قبل ابعاد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - کوچکتری دارد. این مورد سبب شده تا مودم فضای کمتری را در گوشی اشغال کند. علاوه بر این عملکرد آنتن در طیف میلیمتری بهبود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - پیدا کرده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

آنتن QTM535 با باندهای بین المللی سازگار بوده و کاربر می تواند در سایر نقاط دنیا از اینترنت 5G بهره مند شود. این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - آنتن از تجمیع شبکه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - های میلیمتری زیر 5 گیگاهرتزی و همچنین تجمیع شبکه های زیر 6 گیگاهرتری در باندهای TDD و FDD پشتیبانی می کند.

کوالکام در کنار رونمایی از مودم اسنپدراگون X60، از فیلتر رادیو فراکنس جدید خود با نام ultraSAW - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - RF - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - نیز رونمایی کرد. به گفته این شرکت فیلتر جدید جداسازی سیگنال های رادیویی را بهتر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - انجام داده و مسیرهای RF کم مصرف را در محصولات 4G و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - 5G به ارمغان می آورد. از مزایای فیلتر جدید می توان به کاهش مصرف باتری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - و بهبود اتصال اشاره کرد.

اسنپدراگون X60 و آنتن QTM535 در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - خواهند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - شد و گوشی های مجهز به آن اوایل سال آینده میلادی روانه بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone