🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22903.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل آسان بار: جذب سرمایه از بوتان به ما اجازه خلاقیت می‌دهد

گروه مالی فیروزه خبر از سرمایه‌گذاری گروه بوتان در استارتاپ آسان بار می‌دهد. این سرمایه‌گذاری با راهبری واحد مشاوره تامین مالی گروه فیروزه انجام شده و حکایت از ورود یک بازیگر بزرگ اقتصادی در بازار ...

گروه مالی فیروزه خبر از سرمایه‌گذاری گروه بوتان در استارتاپ آسان بار می‌دهد. این سرمایه‌گذاری با راهبری واحد مشاوره تامین مالی گروه فیروزه انجام شده و حکایت از ورود یک بازیگر بزرگ اقتصادی در بازار سنتی به اکوسیستم استارتاپی کشو دارد.

«محمد حسینی» مدیرعامل شرکت آسان بار در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - که رقم حدودی این سرمایه‌گذاری ۷ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - میلیارد تومان است و این دومین سرمایه‌گذاری رسمی تزریق شده به آسان بار محسوب می‌شود: «این اولین جذب سرمایه آسان بار نبوده و پیش‌تر هم مجموعه رهنما در این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده است.»

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا تفاوت تفکر بخش سنتی با استارتاپی، ممکن است مشکل‌آفرین شود یا خیر، به دیجیاتو می‌گوید: «ما پیش‌تر هم با نمونه‌های سنتی زیادی مذاکره کردیم و با چند تیم بزرگ اقتصادی وارد صحبت شدیم تا بتوانیم به شبیه‌ترین طرز تفکر برسیم. بوتانی‌ها و شرکت بوتانران نه تنها مانع تفکر استارتاپی نمی‌شوند بلکه با دیدگاه نوین خود به این حوزه کمک خواهند کرد.»

مدیرعامل این پلتفرم می‌گوید توسعه محصول، تامین هزینه‌های آسان بار و گارانتی آن برای حداقل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - دو سال، به دست آوردن سهم بیشتر بازار و توسعه محصولات جدید از جمله اهدافی هستند که آسان بار در این جذب سرمایه دنبال کرده است.

مدیرعامل آسان بار در پاسخ به این سوال که پس از جذب سرمایه، رقابت بین این استارتاپ و چند رقیب دیگر به چه شکل پیش خواهد رفت، می‌گوید: «این سرمایه‌ می‌تواند خیال ما را بابت تامین هزینه‌های شرکت آسوده کند و ذهن ما را برای افکار جدید باز کند تا بتوانیم ایده‌های خود را پرورش دهیم و به خلاقیت و کار اصلی شرکت برسیم.»

گفتنیست این جذب سرمایه از طریق آورده نقدی و با هدف در اختیار گرفتن سهام مدیریتی شرکت آسان بار صورت پذیرفته است. از دیگر سهام‌داران استارتاپ آسان‌بار شرکت رهنما ونچرز هستند. این استارتاپ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - در سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و می‌خواهد پل ارتباطی بین رانندگان و شرکت‌های حمل و‌نقل در بستر اینترنت باشد. بیاینه‌ی مطبوعاتی مربوط به این سرمایه‌گذاری هم حکایت از این دارد که این سامانه روزانه ۲ هزار سفارش حمل بار را مدیریت می‌کند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - و ۴۰ هزار راننده از این خدمات بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone