🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19697.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

میت ۴۰ آخرین پرچمدار هواوی با چیپست Kirin خواهد بود

پرچمداران بعدی هواوی یعنی سری میت ۴۰ آخرین گوشی‌‌هایی خواهند بود که از چیپست رده‌بالای سری Kirin استفاده می‌کنند. این مسئله در پی تحریم‌های آمریکا و ایجاد محدودیت برای تولید چیپست توسط شرکت تایوانی TSMC ...

پرچمداران بعدی هواوی یعنی سری میت ۴۰ آخرین گوشی‌‌هایی خواهند بود که از چیپست رده‌بالای سری Kirin استفاده می‌کنند. این مسئله در پی تحریم‌های آمریکا و ایجاد محدودیت برای تولید چیپست توسط شرکت تایوانی TSMC به‌وجود آمده است.

ریچارد یو مدیر عامل هواوی در جریان اجلاس فناوری اطلاعات ۲۰۲۰ چین در رابطه با پرچمداران بعدی این شرکت به مشکلات زنجیره تأمین بر اثر تحریم‌های آمریکا اشاره کرد. این گوشی‌ها احتمالاً آخرین پرچمداران هواوی هستند که به چیپست Kirin 1000 (یا Kirin 9000 در برخی منابع) مجهز می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان

نسل بعدی چیپست پرچمدار هواوی به رسم هر سال اواسط شهریور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - و در رویداد IFA رونمایی خواهد شد. این چیپست بر اساس فناوری ۵ نانومتری ساخته می‌شود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - و از هسته‌های قدرتمند Cortex-A78 بهره می‌برد. با این حال فشارهای دولت ترامپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - روی TSMC باعث شد تا این شرکت سفارشات جدید هواوی را رد کند. بدین ترتیب از اواسط سپتامبر یعنی اواخر تابستان سال جاری، شرکت تایوانی دیگر برای هواوی چیپست تولید نخواهد کرد.

هواوی تا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - تاریخ مذکور می‌تواند ۱۵ میلیون چیپست جدید از TSMC تحویل بگیرد که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، برای عرضه جهانی سری میت ۴۰ کافی خواهد بود. با این حال پس از پایان موجودی، هواوی باید منبع دیگری برای تأمین چیپست گوشی‌هایش پیدا کند. ریچارد یو درباره جایگزین‌های احتمالی TSMC یا استفاده از چیپست‌های دیگر در محصولات هواوی اطلاعاتی ارائه نکرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان

مدیرعامل هواوی در این رویداد گفت غول تکنولوژی چین طی نیمه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی توانسته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - بیش از ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی موبایل به بازارهای جهانی بفرستد و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - بیش از ۲۵۵.۸ میلیارد یوان معادل ۳۵ میلیارد دلار آمریکا درآمد کسب کند. یو همچنین عبور تاریخی هواوی از سد سامسونگ از نظر عرضه گوشی موبایل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی را تأیید کرد.

خانواده هواوی میت ۴۰ احتمالاً چهار عضو دارد که اواخر شهریور یا اوایل مهر معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سیاهکل استان گیلان - این گوشی‌ها با سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند و دوربین‌های فوق حرفه‌ای به دنیای موبایل قدم بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone