🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11945.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی از نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا مجهز به میکروفون و اسپیکر رونمایی کرد

نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا ال‌جی با فناوری «VoiceON» با استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی، به تقویت صدای کاربر هنگام صحبت کردن کمک می‌کند. ال جی اولین بار سال گذشته این ماسک را که ...

نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا ال‌جی با فناوری «VoiceON» با استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی، به تقویت صدای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - کاربر هنگام صحبت کردن کمک می‌کند.

ال جی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - اولین بار سال گذشته این ماسک را که از فیلترهای قابل تعویض هوا بهره می‌برد و برای تصفیه هوا از فن‌های داخلی استفاده می‌کند را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - معرفی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - کرد. به گفته این شرکت کره‌ای نسخه جدید دارای موتور کوچک‌تر و سبک‌تری است و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - همچنین میکروفون و اسپیکر داخلی آن صدای فرد را تقویت می‌کند. فناوری استفاده شده در این ماسک که ال‌ جی آن را VoiceON می‌نامد، به صورت خودکار هنگام صحبت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - کاربران صدای آن‌ها را تشخیص می‌دهد و از طریق اسپیکر داخلی تقویت می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران

ماسک‌ تصفیه هوا جدید ال‌ جی ۹۴ گرم وزن دارد و از باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که طی مدت زمانی حدود دو ساعت می‌تواند از کابل USB به صورت کامل شارژ شود. ال جی ادعا می‌کند که پوشیدن این ماسک حس راحتی به کاربران می‌دهد و با هر بار شارژ تا هشت ساعت می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته ال جی اولین شرکتی نیست - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - که این نوع - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - فناوری را برای تقویت صدای کاربران در ماسک صورت قرار می‌دهد. کمپانی ریزر نیز پیش از این با ماسک Project Hazel خود که ظاهرا اواخر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - سال جاری به مقادیر محدودی عرضه می‌شود، دست به چنین کاری زده است. همچنین ماسک ریزر دارای نور LED است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران

قابل ذکر است که ال جی به اینکه ماسک پیشرفته آن‌ها تا چه اندازه از کاربران در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - برابر ویروس کرونا محافظت خواهد کرد هیچ اشاره‌ای نکرده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - است اما عنوان می‌کند که در هنگام معرفی اولیه چنین هدفی داشته است. البته برخی فیلترهای تصفیه کننده هوا ذرات بزرگی به اندازه ویروس کرونا را دفع می‌کنند، اما بدون انجام مطالعات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - علمی در مورد این محصول خاص هیچ جزئیات یا ادعایی را نمی‌توان عنوان کرد. هنوز قیمت این محصول یا اینکه در چه مناطقی عرضه خواهد شد، منتشر نشده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - است اما ال جی می‌گوید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ساری استان مازندران - ماسک‌های PuriCare ماه آینده در تایلند عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone