🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28750.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس راهکار موقتی برای برطرف شدن مشکل افزونه‌ها ارائه کرد

چند روز پیش از مشکل سراسری افزونه‌های فایرفاکس به شما خبر دادیم که میلیون‌ها کاربر در نقاط مختلف دنیا را گرفتار خود کرد. مشکل به حدی بزرگ بود که تعدادی از پرکاربردترین افزونه‌های این مرورگر ...

چند روز پیش از مشکل سراسری افزونه‌های فایرفاکس به شما خبر دادیم که میلیون‌ها کاربر در نقاط مختلف دنیا را گرفتار خود کرد. مشکل به حدی بزرگ بود که تعدادی از پرکاربردترین افزونه‌های این مرورگر در دسکتاپ از کار افتادند و کاربران امکان نصب یا فعالسازی مجدد آن‌ها را نداشتند.

خوشبختانه تا انتشار نسخه بعدی مرورگر، در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - حال حاضر می‌توان با راهکاری موقت افزونه‌های غیر فعال شده را مجددا به فعالیت بازگرداند. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - موزیلا برای این کار از Studies کمک گرفته، سیستمی که ایده‌های خام و قابلیت‌های آینده فایرفاکس در آن به بوته آزمایش گذاشته می‌شوند تا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - پیش از عرضه جهانی به طور کامل تست شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - و ایرادات آن‌ها برطرف شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان

Studies در تمام نسخه‌های فایرفاکس به طور پیش‌فرض فعال است، اما محض اطمینان می‌توانید مسیر Options >> Privacy & Security >> Allow Firefox to install and run studies را در مرورگر دنبال کرده و تیک آن را بزنید. اینجا باید روی بخش View Firefox Studies کلیک کرده و به دنبال هات‌فیکس 1548972 بگردید. اگر این هات‌فیکس فعال باشد، مشکلی برای کار با افزونه‌های مرورگر نخواهید داشت.

گفتنی است که باگ مذکور طی چند روز گذشته مشکلات بزرگی برای فایرفاکس و توسعه‌دهندگان شخص ثالث پدید آورده و موزیلا به دنبال راهکاریست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - که این مشکل را به طور کامل از میان بردارد. شکی نیست که افزونه‌ها یکی از دلایل استقبال کاربران اینترنت از مرورگر فایرفاکس هستند و موزیلا طی چند ماه گذشته سرمایه‌گذاری عظیمی روی این بخش انجام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - داده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان

یکی از مهم‌ترین افزونه‌های فایرفاکس Facebook Container بود که چند ماه پیش معرفی شد و می‌توانست حساب فعالیت شما در وب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - را از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی جدا کند. در این صورت ردیاب‌های تبلیغاتی نمی‌توانستند فعالیت‌های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - شما در وب را تحت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - نظر بگیرند.

به گفته کوین نیدهَم، مدیر محصول فایرفاکس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - مشکل افزونه‌های این مرورگر به زودی با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - انتشار یک آپدیت به طور کامل برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone