🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11942.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد ۲ 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۶۵ واتی رونمایی شد

وان پلاس نورد ۲ 5G جدیدترین گوشی سری نورد با تراشه سفارشی دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI مدیاتک، دوربین بهبود یافته و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charge معرفی شد. وان پلاس نورد ۲ 5G از یک ...

وان پلاس نورد ۲ 5G جدیدترین گوشی سری نورد با تراشه سفارشی دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - مدیاتک، دوربین بهبود یافته و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charge معرفی شد.

وان پلاس نورد ۲ 5G از یک نمایشگر مسطح بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی اکنون بسیار کوچک‌تر از قبل روی آن دیده می‌شود، زیرا فقط یک دوربین را در خود جای داده است. بیشتر تغییرات اصلی طراحی این گوشی در پنل پشتی آن دیده می‌شود. ماژول دوربین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - صورت کامل دوباره طراحی شده است و شباهت زیادی به سری «وان پلاس ۹» دارد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان

همچنین وان پلاس گوشی جدید خود را در سه رنگ متنوع خاکستری مات، آبی مه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - آلود و سبز عرضه خواهد کرد. متاسفانه خبری از رنگ قرمز این گوشی که در رندرهای گذشته شاهد آن بودیم، نیست و ممکن است این نسخه بعدا در بازار اروپا و انگلیس عرضه شود.

وان پلاس نورد ۲ از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی آن در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. همچنین وان پلاس در زیر کاپوت گوشی جدید خود یک پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI قرار داده که نسخه ویژه دیمنسیتی ۱۲۰۰ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - محسوب می‌شود و توسط مدیاتک و وان پلاس ساخته شده است. خریداران می‌توانند وان پلاس نورد ۲ را در سه پیکربندی مختلف با رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنند و این گوشی از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان

دوربین‌های وان پلاس نورد ۲ نیز بهبود پیدا کرده‌اند و سنسور اصلی آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ با OIS است که با یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز مونو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. همچنین برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - سونی IMX۶۱۵ در جلوی نمایشگر دستگاه وجود دارد.

پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI با ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی برای عکاسی و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - فیلم‌برداری به بهبود کلی عکس‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - و ویدیوهای دوربین این گوشی کمک زیادی می‌کند. همچنین ویژگی Dual View Video نیز در این دستگاه وجود دارد که به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - کاربران امکان ضبط همزمان ویدیو از دو طرف گوشی را می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه وان پلاس نورد ۲ می‌توان به خشاب سیم کارت دوگانه، بلوتوث ۵.۲، Wi-Fi 6 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - کرد. وان پلاس در گوشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - خود از اسپیکرهای استریو استفاده کرده اما خبری از جک صوتی نیست.  سرانجام نورد ۲ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات Warp Charge پشتیبانی می‌کند.

قیمت این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی که اشاره کردیم در بازار هند به ترتیب ۳۷۶، ۴۰۲ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - و ۴۷۰ دلار اعلام شده است. همچنین دو گزینه با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - اروپا خواهد شد که به ترتیب ۳۹۹ و ۴۶۹ دلار قیمت خواهند داشت. پیش فروش گوشی هم اکنون از طریق وب‌سایت وان پلاس در حال انجام است اما از تاریخ ۶ مرداد فروش آن به صورت رسمی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تاکستان استان زنجان - آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone