🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11941.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس بادز پرو با فناوری حذف نویز تطبیقی معرفی شد [تماشا کنید]

وان پلاس علاوه بر گوشی نورد ۲ 5G، به صورت رسمی از «وان پلاس بادز پرو» نیز رونمایی کرد که با طراحی چشمگیر از ویژگی‌ قدرتمند حذف نویز تطبیقی بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های بسیار ...

وان پلاس علاوه بر گوشی نورد ۲ 5G، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - به صورت رسمی از «وان پلاس بادز پرو» نیز رونمایی کرد که با طراحی چشمگیر از ویژگی‌ قدرتمند حذف نویز تطبیقی بهره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌برد.

یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه هدفون‌های کاملا بی‌سیم وان پلاس، پشتیبانی از فناوری حذف نویز تطبیقی است که به صورت هوشمند صداهای ناخواسته محیط را به صورت واقعی حذف کرده و تجربه‌ای کاملا همه‌جانبه را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین هدفون‌ وان پلاس بادز پرو از سه میکروفون بهره می‌برد که با این وجود قادر به فیلتر کردن میزان صدای محیط تا حداکثر ۴۰ دسی‌بل است. این امر باعث ارائه شدن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - صدای بهتر و روان‌تری می‌شود که با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - شرایط مختلف محیطی سازگار است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی

از نظر طراحی نیز باید عنوان کرد هدفون‌ بی‌سیم جدید وان پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید مات عرضه می‌شوند که بدنه آن‌ دارای پوشش فلزی براق است که تجربه بهتری را به ارمغان می‌آورد و از آن در برابر عرق و نفوذ گرد و غبار محافظت می‌کند. از طرفی هدفون وان پلاس از درایور بزرگ ۱۱ میلیمتری، پشتیبانی از فناوری صدای دالبی و مشخصات صوتی وان پلاس Audio ID بهره می‌برد تا به صورت کلی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشرفت مهم دیگر بادز پرو به دوام باتری آن مربوط می‌شود. وان پلاس در هدفون‌های جدید خود از باتری بهبود یافته‌ای استفاده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - کرده که می‌تواند همراه با جعبه آن تا ۳۸ ساعت به عملکرد خود ادامه دهد. خود هدفون‌ها بدون استفاده از قابلیت حذف نویز تا ۷ ساعت دوام خواهند آورد و جعبه شارژ آن‌ها ۳ ساعت دیگر نیز فراهم می‌کند. در صورت فعال بودن این قابلیت دوام باتری گوشی تا ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. سرانجام ۱۰ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - دقیقه شارژ هدفون‌ها به لطف پشتیبانی از فناوری Warp - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - Charge به میزان ۱۰ ساعت باتری آن را شارژ خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی

وان پلاس بادز پرو از تاریخ ۳ شهریور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر زرندیه استان مرکزی - ماه با قیمت ۱۵۰ یورو وارد بازار اروپا و از ۱۰ شهریور با قیمت ۱۵۰ دلار در بازار ایالات متحده و کانادا فروخته خواهد شد. درباره قیمت و عرضه این هدفون‌ها در بازار هند هیچ جزئیاتی ارائه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone