🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11944.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کلاب هاوس اکنون بدون نیاز به دعوتنامه در دسترس تمام کاربران قرار دارد

کلاب هاوس ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تابستان امسال، این برنامه محبوب را بدون محدودیت دعوتنامه در دسترس همه کاربران قرار دهد. اکنون طبق اعلام این پلتفرم صوتی، کاربران بدون نیاز به ...

کلاب هاوس ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تابستان امسال، این برنامه محبوب را بدون محدودیت دعوتنامه در دسترس همه کاربران قرار دهد. اکنون طبق اعلام این پلتفرم صوتی، کاربران بدون نیاز به دعوتنامه می‌توانند از آن استفاده کنند.

«پاول دیویسون» و «روهان ست» بنیانگذاران اپلیکیشن کلاب هاوس ضمن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ارائه این خبر اعلام کردند که هم اکنون حدود ۱۰ میلیون نفر در لیست انتظار قرار دارند که با گذشت زمان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان - به اپلیکیشن اضافه خواهند شد. علاوه بر این موضوع، از لوگو و آیکون جدید این اپلیکیشن نیز رونمایی شده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان
آیکون جدید کلاب هاوس

در وبلاگ کلاب هاوس درباره این تغییرات عنوان شده است:

سیستم دعوتنامه بخش مهمی از تاریخ اولیه ما بوده است. با اضافه کردن کاربران به صورت نوبتی، استقبال از چهره‌های جدید در هر هفته و گفتگو توانستیم به یک روش سنجیده باعث رشد کلاب هاوس شویم.

همچنین هفته گذشته، کلاب هاوس قابلیت چت متنی خود تحت عنوان «Backchannel» را معرفی کرد که به گفته تیم توسعه‌دهنده آن در روز اول ۱۰ میلیون پیام و در هفته اول بیش از ۹۰ میلیون پیام توسط آن بین کاربران ارسال شده است.

البته این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان - اپلیکیشن در حالی محدودیت دعوتنامه خود را حذف می‌کند که سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان - قابلیت Spaces و اسپاتیفای با قابلیت «گرین روم» خود به صورت عمومی تمام کاربران را به انجام مکالمات صوتی دعوت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رودبار استان گیلان - کرده است. با این وجود اگر توسعه‌دهندگان واقعا قصد رقابت در این زمینه را داشته باشند و همچنان کاربران جدیدی را به سمت خود جذب کند، باید مطمئن شوند که تمام افراد به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. بخشی از این ماجراجویی با انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن فراهم شد و اکنون به نظر می‌رسد مرحله دوم آن نیز تحت عنوان حذف محدودیت‌های دعوتنامه صورت گرفته است که احتمالا باعث رشد بسیار زیاد تعداد کاربران آن شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone