🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14732.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با وضع قوانین جدید، اطلاعات اپ‌های پلی استور را سروسامان می‌دهد

گوگل به‌تازگی مقررات و دستورالعمل‌های پلی استور را به‌روز کرده تا ثبت اطلاعات اپلیکیشن‌ها خلاصه‌تر، دقیق‌تر و صحیح‌تر شود. سیستم جدید نمایش اسکرین‌شات و ویدیوی اپلیکیشن‌ها از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ اجرایی می‌شود ولی گوگل ...

گوگل به‌تازگی مقررات و دستورالعمل‌های پلی استور را به‌روز کرده تا ثبت اطلاعات اپلیکیشن‌ها خلاصه‌تر، دقیق‌تر و صحیح‌تر شود. سیستم جدید نمایش اسکرین‌شات و ویدیوی اپلیکیشن‌ها از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ اجرایی می‌شود ولی گوگل به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد کرد.

سیاست‌های جدید گوگل ترفندهای متنوعی را ممنوع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - می‌کند که توسعه‌دهندگان با کمک آن‌ها، اپلیکیشن‌های خود را در نگاه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - کاربران جذاب می‌کنند. نوشتن اسم‌هایی که تمام حروف آن‌ها بزرگ باشد از این پس ممکن نخواهد بود، مگر اینکه آن اسم نام یک برند باشد. به‌علاوه، امکان استفاده از ایموجی در نام اپ‌ها وجود نخواهد داشت. نام اپ‌ها نباید از ۳۰ کاراکتر بیشتر باشد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - و نمی‌توان با استفاده از عباراتی مثل Download Now، کاربر را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - به نصب برنامه‌ها ترغیب کرد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران
۱- از عبارت‌های خاص برای ترغیب کاربران به نصب استفاده نکنید. ۲- از المان‌های گرافیکی که می‌توانند گمراه‌کننده باشند کمک نگیرید.

گوگل می‌گوید اطلاعیه امروز آن‌ها اعلان اولیه‌ای برای ایجاد آمادگی در توسعه‌دهندگان به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - منظور پذیرش تغییرات پیش رو است. با این حال، با اجرایی شدن این قوانین جدید، اپلیکیشن‌هایی که این سیاست‌ها را زیر پا بگذارند جایی در پلی استور نخواهند داشت. گوگل وعده داده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - اطلاعات بیشتر درباره این تغییرات را در ادامه سال منتشر کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران
۱- از المان‌های گرافیکی برای نشان دادن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - رده‌بندی اپ‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - استفاده نکنید. ۲- از متونی که جایگاه اپ‌ها را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - نشان می‌دهد استفاده نکنید.

دستورالعمل‌های مربوط به پیش‌نمایش اپ‌ها نیز از نیمه دوم سال اجرایی می‌شوند. در آن دستورالعمل‌ها از توسعه‌دهندگان خواسته شده تا طراحی‌ها، ویدیوها و توضیحات کوتاه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود را بسته به برنامه‌ای که ارائه می‌کنند، دقیق برگزینند و ضمن ارائه اطلاعات کافی از عبارت‌های پرطمطراق - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - مثل «رایگان» یا «بهترین» استفاده نکنند. گوگل از توسعه‌دهندگان خواسته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - تا اپلیکیشن‌ها را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ساری استان مازندران - به‌ شکلی درست برای مخاطبین محلی شخصی‌سازی کنند.

این شرکت هشدار می‌دهد: «اطلاعاتی که با دستورالعمل‌های ما مطابقت نداشته باشد، احتمالا برای تبلیغ و پیشنهاد شدن در صفحات مهم پلی استور از جمله صفحه Apps و Games فاقد صلاحیت شناخته می‌شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone