🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18290.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ابعاد جدیدی از پرونده ضدانحصار گوگل منتشر شد: قراردادی به نفع فیسبوک در تبلیغات

فیسبوک و گوگل با پرونده‌های ضدانحصار روبه‌رو هستند و حالا اسناد جدیدی از این پرونده‌ها منتشر شده که به یک قرارداد میان این دو غول دنیای فناوری برای کاهش رقابت در دنیای تبلیغات اشاره دارد. ...

فیسبوک و گوگل با پرونده‌های ضدانحصار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - روبه‌رو هستند و حالا اسناد جدیدی از این پرونده‌ها منتشر شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - به یک قرارداد میان این دو غول دنیای فناوری برای کاهش رقابت در دنیای تبلیغات اشاره دارد.

این اسناد برای پرونده ضدانحصار در تگزاس است و توضیحات مربوط به یک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - قرارداد خصوصی میان گوگل و فیسبوک در آن به چشم می‌خورد، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - قراردادی که گوگل در سال ۲۰۱۸ به فیسبوک ارائه کرد و ظاهرا رقابت در دنیای تبلیغات را کاهش می‌دهد.

این قرارداد با نام مستعار «Jedi Blue» در زمینه پیشنهادات قیمتی برای تبلیغات هدر به نفع فیسبوک است، محلی که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - سایت‌ها می‌توانند به صورت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - همزمان چندین درخواست برای آن‌ها دریافت کنند. گوگل در مقابل این اقدام، خواستار پشتیبانی فیسبوک از رویکرد مناقصه آزاد برای فروش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - این تبلیغات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - است.

شرایط موجود در این قرارداد مزایای ذاتی برای فیسبوک دارد و این شبکه اجتماعی برای ارائه پیشنهادات خود زمان بیشتری در اختیار داشته. علاوه بر این، فیسبوک ارتباط و قراردادهای مستقیم با سایت‌های میزبان تبلیغات داشته و همچنین با کمک گوگل توانسته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - به شناختی از مخاطبین خود دست پیدا کند.

به عنوان بخشی از این توافقنامه، فیسبوک اعلام کرده هنگامی که بتواند کاربران را شناسایی کند، حداقل برای ۹۰ درصد مناقصه‌های تبلیغات پیشنهاد ارائه می‌کند و همچنین حداقل سطح هزینه‌ها را به حداکثر ۵۰۰ میلیون دلار در سال می‌رساند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل

گوگل برای تبلیغات با کمپانی‌های زیادی همکاری می‌کند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها با چنین قراردادی مواجه نشده‌اند و ظاهرا چنین توافقنامه‌ای تنها مختص فیسبوک بوده. در همین راستا در پرونده ضدانحصار به این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - موضوع اشاره شده که این غول جستجوی اینترنتی برنده شدن فیسبوک در برخی مناقصه‌ها را تضمین کرده و به ضرر شرکای خود کار کرده است.

فیسبوک و گوگل این قرارداد را ضد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - رقابتی نمی‌دانند و در حقیقت سخنگوی این شبکه اجتماعی ادعا کرده که چنین قراردادهایی باعث کمک به افزایش رقابت در مناقصات تبلیغات می‌شوند و گفته‌های موجود در این پرونده بی‌اساس هستند. سخنگوی غول جستجوی اینترنتی هم گفته پرونده تگزاس حاوی اطلاعات اشتباه درباره این قرارداد و سایر جنبه‌های تجارت تبلیغات آن است.

به نظر می‌رسد گوگل و فیسبوک از بررسی دقیق این قرارداد اطلاع داشته‌اند و این احتمال وجود دارد که تگزاس، وزارت دادگستری آمریکا و حتی سایر ایالت‌ها از Jedi Blue برای برخورد با این دو غول فناوری استفاده کنند، حتی در زمانی که این دو شرکت مشکلی در این قرارداد نمی‌بینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone