🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39084.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پهپادهای پنتاگون بدون دخالت انسان تصمیم خواهند گرفت؟

پنتاگون مسابقه‌ جدیدی برای طراحی پهپاد‌ها در نظر گرفته است و به دنبال تولید نمونه‌هایی است که بتوانند در مواقع حساس بدون دخالت انسان جهت یابی‌ها و تصمیم‌گیری کنند. مسابقات امسال به پهپادهای الهام گرفته ...

پنتاگون مسابقه‌ جدیدی برای طراحی پهپاد‌ها در نظر گرفته است و به دنبال تولید نمونه‌هایی است که بتوانند در مواقع حساس بدون دخالت انسان جهت یابی‌ها و تصمیم‌گیری کنند. مسابقات امسال به پهپادهای الهام گرفته از ظاهر حشرات و خفاش‌ها اختصاص دارد که می‌توانند بر سنجش فاصله، پویایی و خودرانی تمرکز کنند.

طبق اعلام وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون با رونمایی از پروژه جدید پرواز با نام DESI (طرح علوم سازمانی وزارت دفاع که با هدف حمایت از تحقیقات صورت گرفته توسط تیم های دانشگاهی کلید خورده است) به دنبال پیشنهاداتی در زمینه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده‌ی بهینه‌ از شیوه‌های مختلف دفاع هوایی است که یکی از این روش‌ها، طراحی و تولید پهپادهای لیزری با قابلیت مانور بالاست.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

از این رو مسابقه‌ی ذکر شده ‌می‌تواند پنتاگون را در یافتن راه مناسب برای استفاده از این سیستم یاری کرده و به تولید پهپادی بیانجامد که بتواند پرواز را بدون نیروی انسانی کنترل کرده، موانع را رد نموده و مانور دهد.

بر اساس اعلامیه‌ی رسمی وزارت دفاع آمریکا، پروژه DESI قصد دارد چارچوب جدیدی از پرواز‌ خودران بیابد که از پلتفرم‌ها و الگوریتم‌های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مختلفی برای تصمیم‌گیری و کنترل پرواز بهره گیرد.

طی ده سال گذشته، محققان به دنبال شبیه‌سازی حرکت‌ حیوان‌ها در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ربات‌ها بوده‌اند تا بتوانند بازدهی و کار‌آیی آن‌ها را بالا ببرند و این مسابقه جدید قصد دارد پهپاد‌هایی طراحی نماید که با استفاده از لیزر به تصمیم‌گیری پرداخته، پرواز حشرات و خفاش‌ها را شبیه سازی کنند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در این اعلامیه بیان شده است که با بررسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیولوژیکی پرواز گونه‌های جانوری مانند خفاش‌ها می‌توان به مکانیزم پیچیده‌ حرکتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این موجودات پی برد و از آن در طراحی وسایل نقلیه‌ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هوایی چند منظوره بهره برد.

بر اساس این اعلامیه، هرگونه‌ پیشرفت در ساخت حسگر‌ها، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهینه‌سازی و کوچک‌سازی پردازنده‌ها می‌تواند به پیشرفت الگوریتم‌های مورد استفاده در پرواز کمک کرده و پویایی حرکت طبیعی را در سیستم‌های رباتیک کوچک شبیه‌سازی نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone