🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39078.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

یخچال هوشمند جدید سامسونگ با دستیار صوتی بیکسبی و بلندگوهای AKG معرفی شد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از مدل جدید یخچال هوشمند Family Hub خود پرده برداشت. این محصول پشتیبانی کامل تری از دستیار صوتی بیکسبی داشته، با پلتفرم SmartThings یکپارچه شده و حتی از اسپیکرهای با ...

سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از مدل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدید یخچال هوشمند Family Hub خود پرده برداشت. این محصول پشتیبانی کامل تری از دستیار صوتی بیکسبی داشته، با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پلتفرم SmartThings یکپارچه شده و حتی از اسپیکرهای با کیفیت AKG نیز بهره می برد تا به زعم سازنده، صدایی عمیق و غنی را برایتان پخش کند.

«فَمیلی هاب» جدید سامسونگ می تواند به دیوایس های ثالث مبتنی بر پلتفرم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هوشمند خانگی SmartThings - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از جمله لامپ، ترموستات، دوربین های خانگی و غیره نیز متصل شده و آنها را کنترل نماید. مثلاً از طریق نمایشگر یخچال می توانید دمای منزل را تنظیم کنید و تصویر دوربین امنیتی بیرون منزل را ببینید. البته همچنان یک دوربین هم داخل محفظه یخچال تعبیه شده تا شما را از محتویات داخل آن باخبر کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

بیکسبی پیش از این هم به خانواده یخچال های فَمیلی هاب راه یافته بود اما فقط از فرمان های ساده پشتیبانی می کرد. امسال قابلیت های کاملی به آن اضافه شده تا به راحتی با رقبایی نظیر الکسا، دستیار گوگل و سیری به رقابت بپردازد. به عنوان مثال بیکسبی می تواند صداهای مختلف را تشخیص داده و نتایج متفاوت و اختصاصی را برای هرکدام از افراد خانواده ارائه دهد.

پخش محتوا از موبایل روی یخچال به لطف بلندگوهای با کیفیت AKG ممکن شده است

اسپیکرهای AKG داخلی این یخچال هم برای پخش محتوا از پلتفرم ها و اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های داخلی نظیر پاندورا یا استریم محتوا از اسمارت فون روی یخچال به کار می آیند، که قابلیت جدیدی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این سری از محصولات به شمار می رود. سامسونگ همچنین دو اپلیکیشن جدید بر پایه تغذیه معرفی کرده، یکی Meal Planner که بر اساس سلیقه شخصی شما و محدودیت های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رژیم غذایی، شما را در آشپزی کمک می کند، و دیگری Deals که بهترین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیشنهادات خرید را شناسایی کرده و آنها را مستقیماً به سبد خرید شما اضافه می نماید. البته این پلتفرم بیشتر تبلیغاتی به نظر می رسد تا دیگر برندها بتوانند از این مجرا به آشپزخانه منزل شما راه یابند.

خانواده یخچال های فَمیلی هاب 2018 سامسونگ از بهار سال آینده وارد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بازار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خواهند شد اما هنوز در مورد قیمت آنها صحبتی به عمل نیامده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone