🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39079.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شایعاتی از حافظه‌داخلی و رم پرچمداران بعدی سامسونگ فاش شد

اخیراً گزارشی از رسانه های چینی منتشر شده که ادعا می‌کند اطلاعاتی پیرامون حافظه‌داخلی و رم مدل‌های مختلف پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارد. با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی ...

اخیراً گزارشی از رسانه های چینی منتشر شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - که ادعا می‌کند اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - پیرامون حافظه‌داخلی و رم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - مدل‌های مختلف پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارد.

با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی پرچمداران بعدی سامسونگ، بازار شایعات، روز به روز داغ‌تر می شود. البته بسیاری از این حجمه‌ی شایعات، با معرفی رسمی در نمایشگاه MWC ماه آینده بی ‌اساس تلقی خواهند شد اما ممکن بعضی از آن‌ها نیز درست باشند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران

طبق گزارشات فاش شده، گلکسی اس 9 در دو مدل مختلف با ۶۴ و ۱۲۸ گیگا‌بایت حافظه داخلی عرضه‌ خواهند شد اما هر دو مدل از ۴ گیگابایت رم بهره خواهند بود. در مقابل گلکسی اس 9 پلاس با برخورداری از ۶ گیگابایت رم، در سه مدل با ۱۲۸،۶۴ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - و۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

طبق شایعات رسانه‌های چینی، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - سامسونگ ‌می‌خواهد سخت‌ افزار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - حافظه‌ی مدل‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - مختلف گلکسی اس 9 را در حد استاندارد نگه داشته و به مشتریانی که توان خرید بالایی ندارند امکان تجربه‌ی نسل بعد را محیا کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران

اگرچه این شرکت کره‌ای قصد دارد با بالا بردن ظرفیت‌های مدل گلکسی اس 9 پلاس گزینه‌ای جدید را برای کاربران سخت‌گیر محیا کند. طرفدارنی که می خواهند با استفاده از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - محصول جدید، تجربه‌ی خارق العاده‌ای ببرند می‌توانند با پرداخت پول بیشتر مدل پلاس را خریده و از سخت افزار قوی‌تر آن لذت ببرند.

اگرچه هنوز قیمتی راجع به ۵ مدل مذکور مطرح نشده اما کارمندان داخلی به طور غیر رسمی فاش کرده‌اند که ممکن است تا زمان عرضه، سامسونگ تصمیم بگیرد مدلی از گلکسی اس 9 پلاس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز منتشر نماید. البته به گفته‌ی این منبع، مدل یادشده قطعاُ در بازار‌هایی محدود عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone